קריפטו

תומך ישראל וסוחר בביטקוין: הכירו את סגן הנשיא של טראמפ

ככול שהמירוץ לנשיאות ארה"ב מתקדם ניכר שהנוכחות של שוק הקריפטו בקמפיין הבחירות של המועמדים רק הולך וגודל. השבוע, טראמפ בחר את הסנאטור ג'יימס דיוויד ואנס, תומך גדול בשוק הקריפטו כסגן שלו וכעת נחשפה החקיקה שואנס רוצה לקדם שתעשה רק טוב לשוק. כל הפרטים

מערכת ice | 
דונלד טראמפ, ג'יי די ואנס (צילום shutterstock, pixabay)
תקרית ניסיון החיסול ושורה של הופעות מוצלחות בתקשורת הגדילו את הסיכויים של דונלד טראמפ לחזור לכהונה נוספת בבית הלבן רק הולכת וגוברת. ביום שני האחרון, טראמפ הכריז על מי שעתיד לשמש בתור הסגן שלו במידה ויבחר. 
מי שנבחר לתפקיד הוא הסנאטור של אוהיו, ג'יימס דיוויד (ג'יי-די) ואנס. במידה והמפלגה הרפובליקנית תזכה בבחירות, ארה"ב תובל בארבע השנים הקרובות ארה"ב תובל על ידי נשיא וסגן נשיא שתומכים בשוק הקריפטו.
החשיבות והתייחסות לתחום הקריפטו בכלל ובפרט הביטקוין, המטבע החזק יותר בשוק, בקמפיין הבחירות של המתמודדים במרוץ הנשיאות רק הולך וגדל, כאשר ניכר שהמועמדים משנים את עמדתם על מנת לדבר אל מיליוני המשקיעים בשוק. 
לאחר שב-2021, טראמפ טען שהביטקוין "נראה כמו הונאה", במהלך החודשים האחרונים, ניכר שהוא שינה עמדתו בנושא כאשר למרות ניסיון ההתנקשות שעבר לאחרונה, הוא הכריז שיגיע לנאום בכנס הביטקוין הגדול בעולם בנשוויל שבטנסי.
לפני שנכנס לפוליטיקה לואנס, שגדל במשפחה ממעמד הפועלים במדינת אוהיו, עבד כאיש הון סיכון ואפילו חיבור ספר בשם "Hillbilly Elegy". על פי הצהרת ההון שלו ניכר שהוא מגלה חיבה גדולה לשוק הקריפטו, כאשר ואנס מחזיק בין 100,000 ל-250,000 דולר בביטקוין בבורסת המטבעות הדיגיטליים קוינבייס, יחד עם אחזקות דומות של תעודות סל על זהב ונפט.
מלבד השמעת הצהרות תמיכה בישראל באופן תדיר, ואנס שואף לפעול לקידום תחום הקריפטו בשטחי ארה"ב. דיווח עיתון פוליטיקו שפורש בחודש שעבר, חושף טיוטת חקיקה שהביא ואנס לשולחן, שתשנה את האופן שבו ארה"ב מסדירה נכסים דיגיטליים. במסגרתה הוא שואף להפוך את מדיניות הרגולציה של לידידות יותר גם עבור שוק מטבעות הקריפטו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה