קריפטו

הונג קונג מוציאה את פלטפורמת המסחר בקריפטו מחוץ לשטחה?

החוק החדש קובע כי בורסות שלא קיבלו אישור ממשלתי מיוחד צריכות להפסיק את פעילותן באופן מיידי. 22 חברות הגישו בקשות, חלקן משכו אותן לפני הדד-ליין. המסחר בהונג קונג מאפשר גישה לעושר של סין, למרות האיסור על מטבעות מבוזרים בשאר המדינה
מערכת ice | 
בורסת הונג קונג והקריפטו (צילום shu)
הונג קונג מתכוננת לסגור את כל פלטפורמות מסחר הקריפטו הלא מאושרת בשטחה. גורמים רשמיים הודיעו כי על כל החברות שלא הגישו בקשה לרישיון מיוחד עד ה-29 בפברואר להפסיק את פעולותיהן באופן מיידי. על-פי דיווח של אתר crypto.news העוסק במסחר מבוזר, 22 חברות הגישו בקשה לרישיון עד המועד. 
למרות זאת, חלק מהחברות משכו לאחרונה את בקשותיהן לרישיון. בחודש שעבר שש פלטפורמות בין לאומיות למסחר בקריפטו עזבו את השוק בהונג קונג. רק חברה אחת אמרה שהסיבה היא צורך לשנות את הפלטפורמה על מנת שתתאים לתקנות הרגולציה החדשות. 
על-פי crypto.news הגישה של הונג קונג שמה דגש על הגנה על משקיעים ומניעת הונאות. למרות האיסור על מסחר בקריפטו בסין, המסחר בהונג קונג מאפשר גישה מסוימת לעושר הכולל של סין, בלי להפר את האיסור. הונג קונג ממשיכה לבסס את תמיכתה בקריפטו באופן עקרוני
סין הכריזה על איסור על מסחר בקריפטו כבר בשנת 2021. למרות האיסור, נראה כי המסחר המשיך בדרכים אחרות בתוך המדינה. בכל אופן, המצב בהונג קונג הוא שונה משום שהיא נתונה תחת מערכת כלכלית אחרת כחלק ממדיניות "מדינה אחת, שתי מערכות" הנהוגה מאז 1997.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה