קריפטו

הפסדים של כמעט מיליון דולר: הונאת הקריפטו המזעזעת נחשפת

הונאת ענק בהונג קונג: אישה בת 46 דיווחה על הפסדים של כמעט מיליון דולר לאחר שנפלה להונאה של שני נוכלי קריפטו כאשר העבירה את כספה ל-15 חשבונות שונים ולא קיבלה רווחים
מערכת ice | 
הונאת קריפטו-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
עקרת בית בת 46 בהונג קונג דיווחה על הפסדים של 7.1 מיליון דולר הונג קונגי (908,000 דולר) לאחר שהשקיעה בפלטפורמת השקעות קריפטו ונפלה להונאה. על פי דיווח של ה-South China Morning Post, אנשים שמכירים את הנושא חשפו כי האישה לא הבינה שרימו אותה עד שנה לאחר התקרית כאשר שוחחה על ההשקעה עם משפחתה.
אחד הרמאים יצר קשר עם הקורבן דרך האינסטגרם ביולי 2022 והפציר בה להשקיע במטבעות קריפטוגרפיים באמצעות קישור לפלטפורמת מסחר הונאה. יחד עם רמאי נוסף, שהתחזה לנציג שירות לקוחות מפלטפורמת המסחר לכאורה, החשודים רימו את האישה להעביר מעל 900,000 דולר ל-15 חשבונות בנק להשקעות קריפטו מה-19 באוגוסט 2022 ועד ה-4 במרץ 2023. במהלך תקופה זו, היא לא קיבלה רווחים על השקעותיה.
לאחר שהיא חשבה שההשקעה בקריפטו היא הונאה, עקרת הבית דיווחה על כך למשטרה המקומית בתחילת השבוע, והחקירות נמשכות. בלשים מהונג קונג, גילו ששמה של פלטפורמת המסחר בקריפטו הונאה נקשר לדיווחי הונאה דומים דרך Scameter.
פלטפורמה זו מאפשרת לציבור לחפש כתובות אינטרנט/IP חשודות או הונאה, מיילים, שמות משתמש בפלטפורמה, חשבונות בנק ומספרי טלפון ניידים. כשנשאלה מדוע לא עשתה את אחת מהבדיקות הללו באמצעות Scameter, אמרה הקורבן שהיא לא מכירה את מנוע החיפוש.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה