כסף וצרכנות

חופשי על הבר: מותג הבירה הישראלי גולדסטאר במהלך מדהים

חברת גולדסטאר, מותג הבירה המוביל בישראל, משנה את מארזי השישיות. המוצר יוצע בשילוב הדפס של דגל ישראל מתנופף ולצדו הכיתוב "יחד ננצח". המותג מייחל לימים טובים ושקטים יותר בקרוב
מערכת ice | 
המארז של גולדסטאר (צילום הדמיה גולדסטאר)
גולדסטאר, מותג הבירה הוותיק והאהוב בישראל, שהפך לפני שנים רבות לחלק בלתי נפרד מתרבותנו, משיק מהדורה מוגבלת למארזי השישיות, בצבעי דגל ישראל, תמונת הדגל מתנופף והכיתוב "יחד ננצח!". מחירי המותג אינם משתנים בעקבות העיצוב החדש.
גולדסטאר הוא מותג ישראלי ושורשי, המחובר באופן בלתי נפרד לעשייה ולתרבות המקומית. המותג בחר לעטוף את מארזי בירה גולדסטאר בצבעי הדגל בולטים על המדפים, בתקווה להצליח להעלות את המורל ולחזק את קהל הצרכנים, בעורף ובחזית. המותג מייחל לימים טובים ושקטים יותר בקרוב. 
גולדסטאר היא הבירה הנמכרת והמועדפת ביותר בישראל. גולדסטאר היא בירה שפותחה בשנת 1950, היא מוגדרת כבירת לאגר כהה ולה טעם וארומה ייחודיים. גולדסטאר מכילה 4.9% אלכוהול גולדסטאר מיוצרת לפי מתכון בן 70 שנה, בתהליך מסורתי המקנה לה את טעמה העמוק.

בתוך כך, שיתוף פעולה ייחודי ויוצא דופן נוצר בין השף האהוב חיים כהן לבין ארגון CAM "התנועה למלחמה באנטישמיות": בימים אלו חורש את הארץ הפוד-טראק של השף ועוצר לפנק את חיילי צה"ל, מפוני הדרום וכוחות הסיוע והביטחון במגוון מטעמים מעשה ידיו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה