כסף וצרכנות

אסי עזר ובעלו במהלך מרגש: זה השירות שיתנו ב-AIG

הממ"ד הרגשי: חברת הביטוח AIG מרחיבה את המערך למתן שירות פסיכולוגי ותמיכה נפשית לכלל הציבור, ללא עלות ומכל מקום. מהלך 'הממ"ד הרגשי' – יקודם החל מהיום באמצעות צמד הפרזנטורים של החברה, אסי עזר ואלברט אסקולה שנרתמו למהלך
מערכת ice | 
יפעת רייטר (צילום אוהד רומנו)
מתקפת הטרור והמלחמה בעקבותיה גם גובות מחיר נפשי כבד: חברת הביטוח AIG החלה בשבוע שעבר במהלך רחב שכלל השקת מערך למתן שירות פסיכולוגי ותמיכה נפשית ללקוחות ועובדי החברה. בנוסף, הפיקה החברה לציבור הרחב, סדרת סרטונים ייעודים לכלים פרקטיים לתמיכה נפשית בשיתוף פעולה עם אפרת לקט, שערכה גם מפגש ZOOM פתוח בו השתתפו מאות אנשים.
החל מהיום, כחלק מהמהלך הכולל, AIG מרחיבה את מערך השירות הפסיכולוגי ותמיכה נפשית גם לכלל הציבור. מהלך 'הממ"ד הרגשי', יקודם באמצעות צמד הפרזנטורים של החברה, אסי עזר ואלברט אסקולה. במסגרתו, הציבור הרחב יוכל לקבל שירות ראשוני ממוקד למתן ייעוץ פסיכולוגי ותמיכה רגשית, תוך 24 שעות, ללא כל תשלום ומכל מקום.
 
השירות, יתבצע ע״י חברת פמי פרמיום, באמצעות עשרות פסיכולוגים קליניים ושיקומיים ועובדים סוציאליים אשר עברו הכשרה והדרכה ממוקדת למתן שירות בזמן חירום. מטרת הייעוץ הינה מתן תמיכה ראשונית וכלים פרקטיים להתמודדות עם חרדה, וויסות רגשי, מתן כלים להורים לתיווך המציאות לילדים, כלים להפחתת חרדה אצל ילדים ומתן ייעוץ ממוקד במגוון נושאים עימם מתמודדים אזרחי ישראל בתקופה הזו. השירות הינו טיפול ראשוני ואינו מהווה תחליף לטיפול ארוך טווח. השירות יינתן תוך 24 שעות מהפניה למוקד חברת פמי פרימיום, בשיחה טלפונית או באופן מקוון על גבי פלטפורמה דיגיטלית.
 
מנכ"לית AIG, יפעת רייטר ציינה: "ימי המלחמה וסיפורי התופת שאנחנו נחשפים אליהם מחייבים אותנו לתת תשומת לב למחירים הנפשיים שכרוכים בהם. למתח, לחרדה, אי הוודאות יש השלכות על כולנו. זו מלחמה גם על הנפש. החוסן שלנו, כיחידים וכחברה, שהתגלה במלוא עוצמתו בשבועיים האחרונים, קשור גם ליכולת שלנו לבקש עזרה, לשתף ולחלוק. הדאגה לעצמנו תאפשר לנו לשמור טוב יותר על שגרת יומנו ולדאוג לילדנו ולקרובים לנו".
מנכ״לית פמי, אטל מולכו ציינה כי: ״המציאות הקשה שנכפתה על אזרחי ישראל מפרוץ המלחמה מעמידה אותנו למול אתגרים פיזיים ונפשיים כאחד. יחד עם חברת AIG, חיפשנו את הדרך להביא מניסיוננו הרב ולספק שירות שיקל ולו במקצת את העומס הרגשי והלחץ אותו כולנו חווים, שירות זה מתווסף לכלים רבים נוספים שאנו מעניקים לציבור על מנת לעבור תקופה קשה זו״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה