דיגיטל וטק

Zoom משיקה פתרון AI שמחבר את העובדים במשרד לעובדים מרחוק

סמיטה חאשים, מנהלת מוצר ראשית ב-Zoom: "ככל שיותר אנשים חוזרים למשרד, כבר לא מספיק לספק את חוויית העבודה מרחוק הטובה ביותר. כל עסק צריך פתרון שיעזור לספק את חוויית הפגישה ההיברידית הטובה ביותר"
מערכת ice | 
זום (צילום unsplash)
חברת זום (נאסד"ק: ZM) הכריזה על Intelligent Director for Zoom Rooms עטור הפרסים. Intelligent Director משתמש בבינה מלאכותית ובמספר מצלמות במהלך פגישות היברידיות באמצעות Zoom Rooms כדי לספק את התמונות והזוויות הטובות ביותר של המשתתפים בחדר כך שגם משתתפים מרוחקים יוכלו לראות כל משתתף בבירור, אפילו בחדרי ישיבות גדולים.
"ככל שיותר אנשים חוזרים למשרד, כבר לא מספיק לספק את חוויית העבודה מרחוק הטובה ביותר. כל עסק צריך פתרון שיעזור לספק את חוויית הפגישה ההיברידית הטובה ביותר", אמרה סמיטה חאשים, מנהלת מוצר ראשית ב-Zoom. "אפילו כשחלק מהעובדים נמצאים במשרד, לעתים קרובות חלק מחברי צוות אחרים מפוזרים במקומות אחרים, כך שהערך וההכלה של הפגישה הופכים חשובים מתמיד. Intelligent Director הוא הפתרון שיכול להפגיש בין עובדים, ללא קשר למיקום, כך שהם יכולים באמת להתחבר פנים אל פנים".
Intelligent Director תוכנן במיוחד עבור חדרים בגודל בינוני עד גדול והוא מסייע להימנע מ-"אפקט הבאולינג". Intelligent Director יכול למסגר בנפרד עד 16 משתתפים ב-Zoom Room על ידי שימוש במספר מצלמות, ובחירה בהזרמת הווידאו הטובה ביותר באמצעות בינה מלאכותית, ואז לשלוח את ההזרמה הזו לתצוגת הגלריה של Zoom Meeting.
כהתפתחות של התכונה Smart Gallery של Zoom, המשתמשת במצלמה בודדת ובבינה מלאכותית כדי לספק לכל אדם בחדר קטן עד בינוני מקום משלו ב-Zoom Meeting Intelligent Director לוקח את אותה טכנולוגיה לשלב הבא עבור חדרי ישיבות גדולים יותר.
במרחבי פגישות גדולים יותר, קל יותר להיות מוסתר על ידי אחרים כשמשתמשים רק במצלמה בודדת, ומכיוון שכך התצורה מרובת המצלמות של Intelligent Director, והשימוש בטכנולוגיית וידאו מבוססת בינה מלאכותית, מספקת ערך לכל מי שנמצא בחדר, ובוחרת את התצוגה הטובה ביותר עבור כל אדם, גם אם הם מסתובבים בחדר או מסובבים את ראשם.
משתתפים מרוחקים יכולים כעת לנהל שיחות פנים אל פנים עם כל משתתף ב-Zoom Rooms, וניתן יהיה לראות ולשמוע כל מי שנמצא בחדר. Intelligent Director מתאפשר הודות לתמיכה באקוסיסטם של שותפי החומרה של זום. יצרנים, כולל Apple, AVer, Dell, HP | Poly, Intel, Logitech ו-Yealink תמכו ב-Zoom עם פתרונות המחשב, הבקרה והמצלמות הדרושים כדי לייצר את ההתקדמות הגדולה הזו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה