דיגיטל וטק

זום בשיתוף פעולה מסקרן: מקדמת גישה אחודה לבינה מלאכותית

זום מחזקת את הגישה האחודה שלה לבינה מלאכותית במסגרת שיתוף אסטרטגי חדש והשקעה ב-Anthropic, חברת בטיחות ומחקר, מבוססי בינה מלאכותית, הפועלת לבנייה של מערכות בינה מלאכותית אמינות, ניתנות לפירוש וניתנות לניווט
מערכת ice | 
זום (צילום unsplash)
זום הודיעה על שותפות אסטרטגית והשקעה ב-Anthropic, חברת בטיחות ומחקר מבוססי בינה מלאכותית הפועלת לבנייה מערכות בינה מלאכותית אמינות, ניתנות לפירוש וניתנות לניווט. שיתוף הפעולה בין השתיים צפוי לחזק את הגישה האחודה של זום לבינה מלאכותית.
"מודל הבינה המלאכותית מבוסס החוקים של Anthropic מיועד לספק אינטגרציות בטוחות ואחראיות לטובת חידושי הדור הבא שלנו, החל מהפורטפוליו של Zoom Contact Center. עם Claude שמספק הנחיות לסוכנים לקבלת החלטות מהימנות ומעצים שירותי עצמי עבור משתמשי קצה, חברות יוכלו לקחת את קשרי הלקוחות לרמה אחרת", אמרה סמיטה האשים, מנהלת מוצר ראשי של זום. "השותפות עם Anthropic גם מעודדת את המחויבות שלנו לספק ללקוחות את הגישה האחודה שלנו לבינה מלאכותית, המותאמת לספק תוצאות יוצאות דופן של חווית לקוח. בנוסף, עם ההשקעה שלנו, אנו מקדמים חברות מובילות כמו Anthropic ועוזרים להניע חדשנות באקו סיסטם של זום ומבחוץ לו".
"שותפות עם פלטפורמת שיתוף פעולה מובילה כמו זום מאפשרת לנו להעביר בינה מלאכותית חזקה וניתנת להכוונה לידיים של יותר אנשים ולנצל את הפוטנציאל שלה לעזור לייעל תהליכים יומיומיים", אמר דריו אמודיי, מנכ"ל ומייסד שותף של Anthropic. "אנו מצפים לעבוד יחד כדי להציג את היכולות של Anthropic ואת המחויבות המשותפת שלנו לשיפור הפרודוקטיביות באמצעות פתרונות חכמים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה