כסף וצרכנות

מבזבזים כסף בטיקטוק: כך משכנעים אותכם לרכוש מוצרים

טיקטוק מפרסמת היום נתוני סקר ייחודי בו נשאלו מאות משתמשים ישראליים על התנהגותם הצרכנית בעקבות צפיה בתוכן של קידום מכירות ברשת החברתית. כך משפיעים הפרסומים על רכישות הישראלים
שירה יום טוב | 
איך לעשות כסף מהטיקטוק שלכם? (צילום unsplash, pixabay)
לקראת חודש הקניות הגדול בנובמבר, טיקטוק ישראל מפרסמת תוצאות סקר ייחודי הבוחנות את השפעת הקמפיינים הממומנים בפלטפורמה, על העוקבים. באירוע ייחודי חשפה טיקטוק את תוצאות הסקר והציגה נתונים על מאפייני צרכנות, התנהגות צרכנים, ותופעה שהולכת וגדלה ונקראת TikTok made me buy it ומונה כבר כ-70 מיליארד צפיות באפליקציה.  
טיקטוק בחנה 888 משתמשים מישראל ובדקה את ההשפעה של קידום מכירות על ידי יוצרי תוכן על ההתנהגות הצרכנית של הנבדקים, שנחשפו בפיד שלהם לסרטונים המפרסמים מוצרים או מותגים. מהנתונים עלה כי 51% ממשתמשי טיקטוק בישראל שנחשפו באמצעות משפיענים ויוצרי תוכן בפלטפורמה למוצר רצו לרכוש אותו. עוד עולה כי בעת ביצוע רכישות ברשת, 60% מסתמכים תמיד על ביקורות והמלצות של יוצרי תוכן בטיקטוק טרם ההזמנה. 
צפייה בסרטונים והמלצות של יוצרי תוכן היא מניע מרכזי בהליך הרכישה: לאחר צפייה בפרסום של יוצרי תוכן 44% מהישראלים יחפשו את המוצר או המותג באינטרנט, ו-36% ילכו לראות את המוצר בחנות פיזית. 51% מעידים על עצמם שכאשר הם לומדים על מותג דרך טיקטוק, ייבנה אצלם אמון למותג זה בסבירות גבוהה, מה שיחבר אותם אליו. כמעט שליש הסכימו שנוצרת בכך אצלם תחושת שייכות לקהילת המותג.
דרך הפרסום החביבה ביותר על הישראלים בטיקטוק היא כשהסרטון מלמד איך המוצר פותר בעיה, לאחר מכן הם יעדיפו שהסרטון יראה איך משתמשים במוצר, וההעדפה במקום השלישי - סרטון עם קוד קופון או הנחה לצופה. לאחר צפייה בסרטון שיווקי של יוצר, מחצית מהצופים יסמנו עליו לייק, 40% ישמרו אותו, ורבע יעקבו אחרי המותג. 

המשתמשים הישראלים בטיקטוק לא רק שהתעניינו במוצרים יותר באופן משמעותי לאחר צפייה בהם בטיקטוק, אלא גם מרגישים שכאשר יוצרים מביאים את עצמם לסרטון הממומן – הם ישמחו לצפות בו. 40% מהמשיבים דיווחו שסרטונים ממומנים בפיד לא מרגישים להם כמו פרסומת, 52% העידו שטיקטוק מרגיש אותנטי, 47% מרגישים שיוצרי התוכן הם אמינים ו-43% אף אמרו שהם יכולים לסמוך על המותג מכיוון שהוא שותף על ידי יוצר תוכן. 
אנה פלקין, מנהלת הפעילות העסקית בטיקטוק ישראל: " יוצרי התוכן בטיקטוק הם לב ליבה של הקהילה, ומתוצאות המחקר אנחנו רואים שהקהילה מחבקת את היוצרים שלה וסומכת עליהם ועל המלצותיהם. התנהגות הצרכנים השתנתה וכיום הם נוטים לתת אמון רב ביוצרים המספקים תוכן אותנטי עם המלצות שמציעות ערך אמיתי. בטיקטוק יש כוח צרכני אדיר, החל מהשראה וגילוי של מוצרים ושירותים חדשים, ועד להנעה לפעולה. זה מתאפשר בזכות האמון והאותנטיות שהם ערכי הבסיס שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה