כסף וצרכנות

הבנקים קורעים לכם את הכיס? "אחוזי הריביות משוגעים, טירוף"

ח"כ אביחי בוארון אמר בזעם בוועדת הכספים למנהלי הבנקים: "בימים האחרונים רציתי להגדיל את מסגרת האשראי. ההגדלה אושרה ואז הגענו לשלב החתימה.  אלא שאז גיליתי לתדהמתי שהריבית עומדת על 10.95 אחוז לשנה! פלוס פריים 6.25! מעל 17 אחוז לשנה, אמרה לי הפקידה אין לי מה לעשות. ויתרתי על האשראי, תודה רבה"
מערכת ice |  2
פועלים, דיסקונט, לאומי (צילום Magma Images, פלאש 90)
הבנקים ממשיכים לחטוף ביקורות קשות והבוקר (חמישי) היה זה חבר הכנסת אביחי בוארון ממפלגת הליכוד שפנה אל מנהלי הבנקים בדיון בוועדת הכספים על רווחי הבנקים ותקף אותם במילים קשות: "אתם קורעים לעם ישראל את הצורה, זה לא קפיטליזם, זו חזירות"
בוארון אמר בין היתר: "בימים האחרונים רציתי להגדיל את מסגרת האשראי. ההגדלה אושרה ואז הגענו לשלב החתימה.  אלא שאז גיליתי לתדהמתי שהריבית עומדת על 10.95 אחוז לשנה! פלוס פריים 6.25! מעל 17 אחוז לשנה, אמרה לי הפקידה אין לי מה לעשות. ויתרתי על האשראי, תודה רבה". 

עוד המשיך והטיח בבנקים: "צריך להבין אוכלוסייה חלשה נרמסת תחת אחוזי הריביות המשוגעים האלה. זה לא קפיטליזם זו חזירות. אתם הבנקים חושבים שהציבור לא יעמוד על נפשו כשהוא צריך לשלם 17 אחוז?! לא צריך לשבור את הלקוח שלכם".
לסיום דרש מהם לחדול מכך: "הציבור הוא הספק שלכם. הוא נותן לכם סחורה, כסף, ואתם לוקחים את הסחורה הזאת וקורעים לו את הצורה. אנחנו בבית הזה נשנה את הכללים, נחיל רגולציה ונעצור את הטרוף הזה״.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ממש
    כגד 06/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הגיע הזמן לעשות משהו במידנה הזאת..
    סגור
  • 1.
    בנק
    מדינה של רמאים 06/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איך בנק הפך להיות עולם תחתון?
    סגור