כסף וצרכנות

שירות הכספות של בריקסטון מתרחב: זו ההטבה למצטרפים החדשים

הקמת מתחמי הכספות הפרטיים נובעת מהעובדה שהבנקים הגדולים צמצמו את מספר סניפי הבנק ובמקביל סגרו חדרי כספות
מערכת ice | 
דביר אינדיג מנכל בריקסטון (צילום מורג ביטן)
חברת בריקסטון, שבבעלותה 2 מתחמי כספות מאובטחים בת"א וירושלים תפתח בשנת 2023 עוד 2 מתחמי כספות חדשים בהשקעה של 6 מיליון שקלים למתחם. הקמת מתחמי הכספות הפרטיים נובעת מהעובדה שהבנקים הגדולים צמצמו את מספר סניפי הבנק ובמקביל סגרו חדרי כספות (גם מתחם בריקסטון בירושלים ממוקם במתחם כספות לשעבר של בנק דיסקונט).
מתחם כספות "בריקסטון" ירושלים מציין בימים אלו שנה לפתיחתו. במסגרת זו, החליטה הנהלת החברה שכל מי ששוכר כספת חדשה ברבעון 1 - 2023 יקבל הטבה מיוחדת ביטוח חינם לשווי תחולת כספת של 50,000 דולר. עלות שכירה כספת לשנה הינו 1,990 שקלים + מע"מ. עלות הביטוח שחברה נותנת חינם הינו 850 שקלים לשנה.
בחודשיים אחרונים יש תופעה חדשה במתחם הכספות של חברת "בריקסטון" בירושלים – שוכרים כספות לאחסון לדג'ר ארנק דיגיטלי מוצפן על דיסק און קי ובו הגישה להשקעות במטבעות קריפטוגרפים, כביטקוין, אתריום, לייטקוין , ואחרים.  תופעה זו הינה תוצאות של המקרים החוזרים ונשנים של משקיעים שאיבדו את הלדג'ר שלהם (Ledger), הארנק האלקטרוני המוטבע בדיסק און קי, ובו כל הגישה אל המטבעות הוירטואליים שלהם כביטקוין, אתריום ודומיו, ובשל העובדה כי אין כל אפשרות לשחזר את הלדג'ר, איבדו אותם משקיעים, את כל חסכונותיהם– מקרים אלו מצביעים על כך שעשרות אלפי ישראלים שרכשו מטבעות וירטואליים, שומרים אותם בלדג'ר, שהינו דיסק און קי אשר עליו מוטבע הארנק האלקטרוני, ובו כל הגישה אל המטבעות הקריפטוגרפים.
בלדג'ר שכזה, יש סכנה שבאם יאבד או יגנב, לא תהיה כל אפשרות לשחזר את הגישה אל הכספים אשר הושקעו באותם מטבעות קריפטוגרפים ולאחרונה התפרסם מקרה שבחורה ישראלית שאיבדה את הדיסקאונקי שלה ובו כל המידע על חסכונותיה במטבעות וירטואליים (ביטקוין) ובשל העובדה שאין כל אפשרות להתחקות ולעקוב אחרי המידע היא איבדה את כל חסכונותיה.
עו"ד דביר אינדיג, מנכ"ל מתחם הכספות "בריקסטון" מציין: "שבישראל, כמו במדינות רבות בעולם נוהגים להחזיק את הלדג'ר עם הגישה אל אותם מטבעות וירטואליים, בחדרי כספות מאובטחים. בחודשים אחרונים יש גידול של 25% בביקוש לכספות לאחסון דיסק און קי , בו יש את כל הגישה אל המטבעות הקריפטוגרפים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה