כסף וצרכנות

וורן באפט ליזמים: כך תגדילו את הונכם ב-50%

אחד מאנשי העסקים החשובים בהיסטוריה הפתיע בתשובתו לשאלה מהו הטיפ החשוב ביותר שיש לו להעניק ליזמים צעירים. "שינה לי את החיים"
מערכת ice | 
וורן באפט (צילום מסך מתוך יוטיוב International Trade Administration)
למשקיע האגדי וורן באפט יש טיפ לצעירים: התמקדו בללמוד כיצד לכתוב ולדבר ברור. "הדרך הקלה היחידה להיות שווה 50 אחוז יותר ממה שאתה עכשיו - לפחות - היא לחדד את כישורי התקשורת שלך - בכתב ובעל פה", אומר באפט בסרטון שפורסם בעבר בלינקדאין.
הסרטון פורסם על ידי מייקל הוד, המייסד השותף של הסטארט-אפ Voiceflow מטורונטו, שעובד בין היתר על פיתוח השירות החכם של אמזון, אלקסה. "אם אתה לא יודע לתקשר, זה כמו לקרוץ לבחורה בחושך - שום דבר לא קורה. אתה יכול לקבל את כל כוח המוח שבעולם, אבל אתה צריך להיות מסוגל לשדר אותו", ממשיך באפט.

"והשידור הוא תקשורת", אומר באפט, ששווה כיום 99 מיליארד דולר, לפי פורבס. היזם והמיליארדר ריצ'רד ברנסון מסכים שהיכולת לתקשר ביעילות היא קריטית להצלחה. "היום, אם אתה רוצה להצליח כיזם, אתה גם צריך מיומנות של מספר סיפורים", אמר איש העסקים הבריטי בפוסט בבלוג שלו בעבר. "כמובן, אין טעם להיות מספר סיפורים טוב אם המוצר או הרעיון שלך הם זבל. אבל זה לא מספיק כדי ליצור מוצר נהדר; אתה גם צריך לחשוב איך ליידע אנשים על זה."
 
"פחדתי לדבר בפני קהל כשהייתי בתיכון ובקולג'", אמר באפט בעבר בסרטון של ה-BBC, "לא יכולתי לעשות את זה. כלומר הייתי מקיא והכל". כשהיה צעיר יותר, באפט עבר קורס דוברות בדייל קרנגי, הארגון להכשרה ופיתוח מיומנויות מקצועיות שהוקם על ידי הסופר דייל קרנגי."למעשה יש לי את התעודה במשרד. ואין לי את התעודה שלי מהמכללה, אין לי את התעודה שלי מבית הספר לתואר שני, אבל יש לי את התעודה שלי של דייל קרנגי שם כי זה שינה את חיי", אומר באפט בסרטון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה