כסף וצרכנות

באמזון חוקרים: לקוחות הזמינו פלייסטיישן 5 - וקיבלו מוצר אחר לגמרי

המותג של סוני שנחטף מהמדפים ברחבי העולם עומד במרכז חקירה מצד חברת הסחר המקוון, שבודקת איך קרה שכל כך הרבה לקוחות טוענים כי דווח שהמשלוח "נמסר ללקוח", אך בפנים התגלו מוצרים שאינם ה-PS5 שהזמינו כמו אוכל לחתולים ושקיות אורז 
כפיר אדר |  1
אמזון סוני פלייסטיישן 5 (צילום מסך YOUTUBE וטוויטר)
ענקית הסחר המקוון - אמזון, חשפה כי היא פתחה בחקירה גלויה בנושא משלוחים חסרים של קונסולות פלייסטיישן 5 החדשות, לאחר שלקוחות דיווחו על כך שה-PS5 שהזמינו חסר - או שהוחלף במשהו אחר לגמרי.
הקונסולות החדשות, שעלותן 450 ליש"ט כל אחת, הוכיחה עד כמה קשה לגיימרים לשים את ידם עליהן, כאשר המחסור משאיר את הקונים בידיים ריקות. עיתונאית בשם בקס אפריל מאי ניסתה לתעד את חשיפת ה-PS5 שלה, אך במקום זאת, בתוך החבילה היה פן לשיער לא רצוי במקום (לאחר מתן סיסמת משלוח).
 
גולש אחר טען: "המשלוח היה 'החמצה מזויפת' בצהריים עם הודעת 'לא הצלחנו למסור' (ללא ניסיון מסירה). עכשיו נראה כאילו הוא נשלף אז לפני שהופיע שוב הערב, והוחלף בתוך סיר טיגון. אמזון, תוכלו בבקשה להגיב על הונאת PS5 הזו? איך תעזרו ללקוחות שהונו ככה היום?".
מספר משתמשי טוויטר השיבו לשרשור של מאי עם חוויות משלהם. "אותו דבר בדיוק קרה לי, קיבלתי גריל של ג'ורג 'פורמן! נראה כאילו התיבה נפתחה גם היא בשלב מסוים. עכשיו אני לא יכול לקבל תחליף כי אין מלאי בשום מקום בבריטניה למרות שהזמנתי אותו חודשיים מראש", ענה אדם אחד.
אחר כתב, "ה-PS5 שלי נגנב, אין לי כלום. ההצגה היא כ"נמסרה ללקוח" אבל שום דבר לא נמצא כאן. נכנסתי כל היום וצפה בנהג המשלוחים של אמזון מוסר חבילה קטנה ליד. אני זועם לחלוטין ואמזון אומרת לחכות 48 שעות".
בכלל, משתמשי טוויטר ו- Reddit דיווחו כי כלל לא קיבלו את החבילה שלהם, או שקיבלו חבילה עם מגוון פריטים אקראיים במקום ה- PS5, כולל סרט אריזה, ערכת כושר, מזון לחתולים או כלבים, שקיות אורז וכו'.
"זה לא קרה עבור חלק קטן מההזמנות האלה. אנו ממש מצטערים על כך ובודקים בדיוק מה קרה", מסרה אמזון. "אנו פונים לכל לקוח שהייתה לו בעיה וגרם לנו להיות מודעים כדי שנוכל לתקן את זה. כל מי שהיה לו בעיה עם הזמנה כלשהי יכול לפנות לצוות שירות הלקוחות שלנו לקבלת עזרה". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מזל שהם נפלו על אמזון שתפצה אותם
    לקוח ותיק 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האתרים הסיניים היו מתישים אותם ולא בטוח איך זה היה נגמר
    סגור