כסף וצרכנות
בשורה גדולה ללקוחות הבנקים בישראל: מי מציע לפתור לכם בעיות?
קו סיוע משפטי חינמי לטיפול בבעיות שירות מול הבנקים: המרכז האקדמי למשפט ולעסקים מציע פיתרון לטיפול במחלוקות מול הבנקים במסגרת הקליניקות המשפטיות. השירות ניתן ללא עלות, כחלק מפרויקט הגנה על זכויות לקוחות הבנקים
הצרכן הישראלי מתמודד עם אתגרים רבים מול המערכת הבנקאית, בהם חוסר שקיפות, זמני המתנה ממושכים במענה טלפוני ובסניפים, והמעבר המהיר לשירותים דיגיטליים שמקשה על אוכלוסיות רבות, במיוחד אלו הזקוקות לשירות אישי יותר.
על רקע זה, יוזמה חדשה של המרכז האקדמי למשפט ולעסקים מציעה שירות חינמי חדש לציבור הרחב: סיוע בהתמודדות עם בעיות בשירותי הבנקים. השירות, שהינו חלק ממערך הקליניקות המשפטיות של המרכז האקדמי, כולל ייעוץ וטיפול מול הבנקים והרגולטור, בתלונות הנוגעות לאיכות השירות ובכלל זה: אי קבלת שירות, יחס בלתי הולם מצד בנקים, טעויות בחיובים ועיכובים בטיפול בפניות לקוחות.
קו הסיוע, שבראשו עומדת עו"ד מירי ברנשטיין, פועל באמצעות מערך של סטודנטים וסטודנטיות מהפקולטה למשפטים במרכז האקדמי ובליווי צמוד של צוות הקליניקה הקהילתית של המרכז. במסגרת הפעילות, מוזמן הציבור לפנות במייל או בטלפון, לפרט את פנייתו ולקבל סיוע משפטי במיצוי זכויותיו. הסיוע ניתן ללא עלות במסגרת פרויקט הגנה על זכויות לקוחות הבנקים, הנתמך על ידי הקרן לתובענות ייצוגיות.
עו"ד מירי ברנשטיין, מנהלת הקליניקה: ״בסקר השנתי של בנק ישראל, שפורסם במרץ 2024, נמצא כי רק 54% מלקוחות הבנקים דיווחו שהם חשים שהבנק שלהם מתנהל בהוגנות – נתון המצביע על בעיות באיכות השירות ומצטרף לנתוני סקירות קודמות מפניות הציבור של הפיקוח על הבנקים לשנים 2022–2023, שהראו כי 23% מתלונות הצרכנים התייחסו לאיכות השירות".
עוד ב-
"מצב זה קורה כאשר הבנקים בישראל רושמים רווחי שיא ומתחדד הפער בין רווחיות גבוהה לבין חוויית השירות הבעייתית של הלקוחות. כעת, כל מי שמרגישים שזכויותיהם נפגעו על ידי הבנק לא חייבים להשלים עם התחושה אלא לדעת שניתן לפנות אלינו ולקבל מענה משפטי חינמי ויעיל. אנו נבדוק את המקרה משפטית, נפנה אל הבנקים ונסייע לקבל את הזכויות שמגיעות לכם.״
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה