כסף וצרכנות
עליית המע"מ: זה מתחם הקניות שיספוג את העלייה
עליית המע"מ התחילה ב-1.1.2025 בעקבות כך צפויה עליית מחירים בכל התחומים בארץ אשר יורגשו בכיס הצרכן. מתחם הקניות LOVE מודיע בבשורה משמחת, כי אצלו זה לא יקרה
המע"מ עלה לפני כמה ימים ובעקבות כך, הצרכן צפוי לספוג עליית מחירים על מוצרים רבים בשוק. ישנם ספקים שהכריזו כי הם עשויים לספוג את המע"מ, על מנת לא לפגוע בצרכן.
מתחם LOVE – House of Giving, בבעלות איש העסקים חיים סקאל המשווק למעלה מ-100 מותגי אופנה בינלאומיים, הודיעה, כי היא לא תעלה מחירים בעקבות עליית המע"מ. החלטה זו עשויה לעזור למחירי הצרכן להמשיך לרכוש במחירים אותם הוא מכיר, ולא לחוות עלייה על חשבונו.
מהלך זה נעשה כסולידריות לחברה שחווה יוקר מחיה, מילואמניקים שמאבדים את עבודתם בעקבות המילואים ועוד שלל סיבות.
חיים סקאל, בעלי מתחם LOVE: "סולידריות חברתית מחייבת לא רק גיוס אנשי מילואים, אלא התכנסות של כל ראשי העסקים במשק לשמור על השכבות הרגישות שגם כך נפגעו באופן הרסני מהמלחמה, ולבלום עליית מחירים בכל דרך אפשרית. יש לכך חשיבות ברמת הלאומית. כעת עליית המע"מ הביאה עמה טרנד של להעלות מחירים - באופן שמסכן ופוגע באופן קשה במיוחד בכמיליון משפחות שמתקשות להתמודד עם יוקר המחייה. לשם כך, אנו נספוג את עליית המע״מ כדי להקל על הצרכנים ולקוחותינו".
מתחם LOVE, המתפרש על פני 1,500 מ"ר - קונספט קניות חדשני המשלב יוקרה, תרומה ואהבה גדולה לכ-100 מותגי אופנה יוקרתיים הנמכרים במתחם - פתח תקווה בבנייני ב.ס.ר.
עוד ב-
בנוסף, יוצא המתחם במהלך מרגש ותורם מי כל מי שירכוש במתחם ללא יוצא מן הכלל, תורם באופן אישי ומחזיר אהבה לחברה הישראלית. 1% מכל מוצר שנרכש במתחם מנותב ישירות לעמותת "לב אוהב". במילים אחרות, מצוות "מעשר" מתוך הרווח של המתחם על כל מוצר ומוצר, כאשר השאיפה היא לפתח את הקונספט הייחודי למדינות נוספות מעבר לים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה