כסף וצרכנות

חברת המזון האהובה: מתחתית המדד – לקמפיין של 15 מיליון דולר

גם השבוע כיכבה קלנובה יצרנית הקורנפלס קלוג'ס במקום השני מהסוף בדירוג המניות האחרונות של FINQ. מכירות מוצרי הדגנים של קלוג'ס רשמה ירידה תלולה מתחילת השנה. החברה, שנוסדה ב-1906, יוצאת כעת בקמפיין לעידוד המכירות במסגרתו יונפש התרנגול האהוב של המותג 
שרון בירקמן | 
קלוגס (צילום shutterstock)
חברת הדגנים המובילה קלוג'ס השקיעה כ-15 מיליון דולר בקמפיין פרסומי חדש במסגרתו הונפשה דמות התרנגול האהוב של המותג, קורנליוס, באנימציה תלת-ממדית. קורנליוס הוא סמל המותג מאז 1958 ועובד מחדש על ידי אולפן האנימציה שיצר את הסרטים "הארי פוטר" ו"פדינגטון".
בקליפ בן 60 שניות שישודר בטלוויזיה החל מהשבוע הבא, קורנליוס התלת-ממדי צועד ברחוב עם מוזיקת היפ-הופ ברקע. החברה תצא בינואר במסע פרסום ברשתות החברתיות בקונספט "You Do You"; הקמפיין יציג את קורנליוס בסיטואציות שונות הקשורות להתנהלות בבוקר, ובמיוחד הרגלי ארוחת הבוקר השונים. מטרת הקמפיין היא להחיות את מכירות הדגנים של קלוג'ס לאחר דיווחים על ירידה במכירות. מניית קלנובה, כזכור, נמצאת גם השבוע במקום השני מהסוף בדירוג המניות האחרונות של FINQ.
 
לפי נתונים מ-"The Grocer", עשרת מותגי הדגנים המובילים של קלוג'ס מכרו בבריטניה 6.2 מיליון קילוגרם פחות בתשעת החודשים הראשונים ביחס לשנה שעברה. קלוג'ס הוקמה ב-1906; מניית קלנובה (K) נכנסה למדד S&P 500 ב-1989 והגיעה לשיא של 12 החודשים האחרונים ב-12 בנובמבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה