כסף וצרכנות

המהלך של חברת מוביט: זה הקמפיין החדש

חודש אוקטובר הוא חודש העלאת המודעות לסרטן השד. בחודש זה, יוצאות חברות רבות עם קמפיינים המעודדים לקביעת תור לכירורג שד, כמו חברת הנסיעות מוביט
ענת סימן טוב | 
מוביט (צילום Magma Images)
חודש אוקטובר, הוא חודש המודעות לסרטן השד. בחודש זה, נוהגות חברות רבות להעלאות את המודעות לקביעת תור לבדיקה שעשויה להציל חיים. כמו חברת מוביט.
חברת מוביט יוצאת בשיתוף פעולה ייחודי עם עמותת "אחת מתשע",  במטרה להגביר את המודעות הציבורית לחשיבות האבחון המוקדם של סרטן השד.
במסגרת שיתוף הפעולה, הוכן קמפיין ייעודי לנוסעי התחבורה הציבורית בישראל תחת הסלוגן "עכשיו שאת לא נוהגת/ עובדת/אוכלת/מסיעה - זה הזמן לקבוע תור שנתי" תחת הלוגו של מוביט שנצבע בורוד.

הקמפיין של מוביט. צילום: יח"צ

בנוסף, באפליקציה יופיעו באנרים שנועדו לעודד קביעת תור לכירוג שד והם מובילים לאתר ובו רשימת סימנים שחשוב להכיר, הסבר על סוגי הבדיקות הקיימים, הוראות לגבי מתי צריך להיבדקוהסברים לגבי היכן ניתן להיבדק עם הפנייה לקופות החולים והמוקדים השונים.
טלי רוזין, מנכ"לית עמותת "אחת מתשע: "סרטן השד הוא אמנם הסרטן השכיח ביותר בקרב נשים בישראל, עם כ-5,500 חולות חדשות שמאובחנות מדי שנה, אבל אבחון מוקדם מעלה את סיכויי ההחלמה ליותר מ-90%. עמותת 'אחת מתשע' מברכת על שיתוף הפעולה עם חברת Moovit מתוך אמונה שהעלאת מודעות לחשיבות האבחון המוקדם תעודד נשים לקחת אחריות על הבריאות שלהן, לגשת לרופא שלהן ולקבל ממנו המלצות לשגרת הבדיקות המותאמות למאפייניהן האישיים"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה