כסף וצרכנות

G-SHOCK בתרומה: 20 אלף דולר למען חקר לסרטן השד

חברת השעונים G-SHOCK, תורמת 20 אלף דולר לקרן העולמית לחקר למציאת תרופות לסרטן השד, ללא קשר למכירות
ענת סימן טוב | 
צילום Shutterstock
מותג השעונים G-SHOCK מבית הענקית היפנית CASIO, תורם 20 אלף דולר לקרן העולמית לחקר מציאת תרופה לסרטן השד ובמקביל משיק שני דגמי שעוני יד חדשים המיועדים לנשים ולגברים להעלאת המודעות לחשיבות גילוי מוקדם, אבחון וטיפול בסרטן השד.
חודש אוקטובר הוא חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד. במסגרת תמיכתו בתנועת הסרט הוורוד, מבצע המותג תרומת ענק בלתי תלויה במכירות, לקרן לחקר סרטן השד (BCRF) ובנוסף יקיים במהלך החודש פעילויות שונות ברחבי העולם במטרה להעלות מודעות ולתמוך במאבק במחלה. במקביל, משיק בימים אלה שני דגמי שעוני יד ייחודיים שנועדו גם הם להוות תזכורת יומיומית לחשיבות הבדיקות התקופתיות והטיפול המוקדם. השעונים משלבים עיצוב מודרני וצבעוניות המזוהה עם תמיכה במטרה החברתית החשובה. השעון הראשון מעוצב בגוונים שחורים עם נגיעות ורודות עדינות, ואילו השני מציע מראה ורוד מלא בגוון פוקסיה. שני השעונים מצוידים במגוון תכונות טכנולוגיות מתקדמות, כמו תאורת LED אחורית עם אפקט זוהר לאחר הכיבוי, התראות מהבהבות עם זמזום, סטופר, טיימר ספירה לאחור, מולטי שעון מעורר, לוח שנה אוטומטי מלא, תצוגת זמן בפורמט 12/24 שעות, עמידות במים עד עומק של 200 מטרים ועוד.

שעונים להעלאת המודעות. צילום: יח"צ חו"ל
הקרן העולמית לחקר סרטן השד (BCRF) שיצרה את קמפיין הסרט הורוד העולמי, הוקמה בשנת 1993 כארגון ללא מטרות רווח ומהווה כיום את המממנת הפרטית הגדולה ברחבי העולם ובעלת הדירוג הגבוה ביותר למחקר סרטן שד וסרטן שד גרורתי. הקרן עוסקת במימון וקידום המחקרים המתקדמים והמבטיחים בעולם למחלה. בשנת 2024-2025 תעניק 70.3 מיליון דולר במענקים שנתיים למעל ל-260 מדענים מאוניברסטיאות ברחבי העולם לצורך גילוי ותכנון גישות חדשות לטיפול בכל ההיבטים של המחלה ולעשות זאת בזמן שיא. בנוסף הקימה תוכנית בינלאומית רב שנתית לחקר הביולוגיה של הגרורות, המהווה את הפרויקט הגדול ביותר במימון פרטי המתמקד בלעדית בגרורות בעולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה