כסף וצרכנות

ice בדק ומצא: איזה סל פירות וירקות המשתלם ביותר

מחירי פירות והירקות החלו להתייצב, לאחר גל העליות של הפירות והירקות שחווינו בשבועות האחרונים. השוונו ובדקנו איזה סל פירות וירקות הוא הזול ביותר
ענת סימן טוב |  2
עליית מחירים (צילום shutterstock)
פירות וירקות הן סל שמחירו בשנים האחרות הפך להיות יקר ויכולה להסתכם במאות שקלים. השוואה של הסלים, יכולה לחסוך לכם לא מעט שקלים. בבדיקה השבועית שלנו, גילינו כי הייתה ירידה בסל השבועי משבוע שעבר, ונראה כי גל ההתייקרות די מאחורינו.
בדקנו והשוונו בין 6 רשתות סופרים, סל פירות וירקות המכילים: בצל, עגבנייה, מלפפון, גמבה, קישוא, כרוב לבן, אבוקדו, חציל, תפוח עץ חרמון, בננות, אפרסק, תפו"א מנגו ואגס, בין מספר רשתות מזון און ליין באינטרנט שנבדקו היום, יום ראשון.
הרשת עם הסל הזול ביותר, היא הסל של רמי לוי עם סל של 131.50 שקלים, לעומת הסל היקר ביותר של רשת יינות ביתן עם סל של 201.58 שקלים. המחירים בסל השבועי ירדו בין עשרות שקלים לכמה שקלים בודדים. למשל אצל רמי הסל ירד מעל 25 שקלים, ואצל יינות ביתן בשני שקלים.
מחירי הפירות והירקות הראו הוזלה במחירים. מחיר העגבנייה שהתייקר בשבועות האחרונים, ירד במחירו והשבוע גם ניתן לראות אותו במחיר של 4.90 שקלים לק"ג ברמי לוי. איתו גם ירד מחיר הכרוב, במספר רשתות שמוכרות אותו ב4..90 שקלים לק"ג, לעומת שבוע שעבר שנמכר רק ברשת אחת ב4.90 שקלים לק"ג.
לפי דו"ח של משרד החקלאות בשבוע האחרון הייתה ירידה במחירי: הבצל של2%, מלפפונים 6%, עגבניות שרי ב7%, גמבה 6% ובכרוב של 11%.
בתחום הפירות הייתה ירידה ב: אגב 5%, בננות 4%, תפוחים 4%, מנגו 3%, אבטיח 6%, ומלון 4%.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חלק מהקמעונאים מוכרים את השאריות של החקלאים
    דן 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועושים עלינו סיבוב
    סגור
  • 1.
    רמי לוי
    איכות הפירות והירקות 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מבצע את כל הקניות ברמי לוי באשדוד חוץ מפירות וירקות, איכות מזעזעת גם בחינם לא שווה, עדיף שיעלה מחיר בשקל שניים אבל שהאיכות תהיה נורמאלית. זה מעצבן וסתם סוחב אותנו לסופר נוסף רק בשביל הפירות והירקות.
    סגור