משפט

יינות ביתן תשלם ללקוחות פיצויים בכ-9 מיליון שקל: כך זה יעבוד

רשת הסופרמרקטים "יינות ביתן" סגרה הסדר פשרה במסגרתו תשלם ללקוחות פיצויים ב-8.8 מיליון שקל, אותם למעשה תחזיר לצרכנים בדמות הנחה של 10% על החשבון במעמד הרכישה באחד הסניפים של הרשת בארץ. מדובר ב-1,000 מוצרים עליהם תינתן ההנחה, ללא הודעה מוקדמת
מערכת ice |  2
יינות ביתן (צילום יחצ)
רשת הסופרמרקטים "יינות ביתן" סגרה הסדר פשרה בבית המשפט המחוזי בתל אביב בעקבות תביעה ייצוגית שהוגשה נגדה, במסגרתו היא תשלם ללקוחות פיצויים ב-8.8 מיליון שקל, אותם למעשה היא תחזיר לצרכנים בדמות הנחה של 10% על החשבון במעמד הרכישה באחד הסניפים של הרשת בארץ. מדובר ב-1,000 מוצרים עליהם תינתן ההנחה במעמד הרכישה בקופה.
במסגרת הסכם הפשרה סוכם כי הרשת לא תודיע על איזה מוצרים ניתנת ההנחה, והלקוחות יידעו זאת רק במעמד הרכישה בקופה כאמור. תקופת ההשבה תתחיל 30 ימים ממועד פסק הדין המשלים ותסתיים עד 24 חודשים לאחר מכן.
בהסדר הפשרה נטען על ידי לקוחות הרשת כי הם חויבו במעמד הרכישה בקופה במחירים גבוהים יותר על מוצרים ממה שכתוב על התווית שלהם, כמו גם על המדפים בסופרמרקטים. מי שרשאי לקבל את ההנחה הוא למעשה כל לקוח שקנה ברשת  מוצרים שנגבה עבורם בקופה מחיר גבוה מזה שהוצג, לרבות מוצרים במחיר מבצע ולרבות מבצעי מועדון, החל מ-10 במרס 2008 ועד אישור הסדר הפשרה, ב-1 בפברואר 2024.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יינות ביתן
    זהבה 02/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שום כלום הם ממשיכים להונות. את הלקוחות וממשיכים לגבות על מוצרים שכלל לא סיפקו שיטת המצליח
    סגור
  • 1.
    מחדלי יינות ביתן
    זהבה 02/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יינות ביתן באון ליין מפרסמים מוצרים שאין להם, גובים כסף, ולא מספקים סחורה, אם עלית על זה יגידו לך שיתנו זיכוי, ואם לא שמת לב תשלם סתם. לא פעם ראשונה ביקשתי לבטל את העיסקה נאמר לי שלא ניתן ואם ארצה את המוצרים אגיע בכוחות עצמי לסניף, מגוכח, אם אני מגיעה לסניף למה צריך און ליין. לצערי לא פעם אחת. שיטת המצליח ככה עובדים ביינות ביתן, הקשר איתם רק בהתכתבויות חוצפה. כדי למלא את הסל קיבלתי מוצרים שלא הזמנתי ואין אם מי לדבר. תזהרו על תפלו לפח שלהם. הם ממשיכים להונות את לקוחותיהם . את תשלום המשלוח הם שמו בגוף הקבלה כדי שלא ישימו לב שכלל לא זיכוי את הלקוחות כפי שקבעו להם
    סגור