השוק

נפתלי בנט חוגג גיוס ענק, רמי לוי והראל ויזל עושים מהפכה בשוק

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט חוגג גיוס של 50 מיליון דולר, רמי לוי מינה את בתו למנכ"לית הרשת, הראל ויזל רוכש את השליטה במותג האופנה איתי ברנדס, רשת המלונות בראון קורסת בחובות עתק, כמו גם סוכנות הביטוח הישראלית נטו פיננסים. בנק וואן זירו מפטר עובדים והכלכלה הישראלית חוטפת מכה נוספת. אלה ידיעות השבוע ב-ice
מערכת ice |  3
נפתלי בנט (צילום shutterstock, פלאש 90/ אלכס קולומויסקי/POOL)
רשת מלונות בראון בסכנה: מי עומד לקנות השליטה? ניר ויצמן עשוי להפרד מהשליטה במלונות בראון והמועמדת המובילה היא חברת ישראל קנדה, בשליטת ברק רוזן ואסי טוכמאייר, אשר מגלה עניין ברכישת 100% מהרשת. המהלך נועד להזרים לפחות 100 מיליון שקל לחברה תמורת 60%-80% ממניותיה, כאשר הכסף ישמש בעיקר לפירעון חובות והתחייבויות שונות. לידיעה המלאה לחצו כאן.
הראל ויזל מסתער על חברה חדשה: זו הרכישה המטורפת של פוקס: קבוצת פוקס שבשליטת איש העסקים הראל ויזל, מנהלת משא ומתן לרכישת 50% ממותג האופנה המוביל איתי ברנדס. המשא ומתן נערך לפי שווי שנע בין 50 ל-90 מיליון שקל לאיתי ברנדס. לידיעה המלאה לחצו כאן.
מכה לכלכלה הישראלית: הגירעון זינק ל-8.3% תוצר: הממשלה ממשיכה בהוצאת הכספים הלא מבוקרת ומנתוני משרד האוצר עולה כי הגירעון באוגוסט הסתכם ב-8.3% תוצר; אמנם בממשלת נתניהו אומרים שהגירעון מיוחס למלחמה אבל באוצר אומרים שבניטרול הוצאות המלחמה הגירעון עמד על 8%. לידיעה המלאה לחצו כאן.
בנק וואן זירו בקשיים: עשרות עובדים יפוטרו, ההתרחבות מופסקת: הבנק הדיגיטלי של אמנון שעשוע יפטר מעל ל-20 עובדים ועתיד לבלום גם את ההתרחבות לאיטליה עקב ההשפעות של מלחמת חרבות ברזל. המנכ"ל גל בר דעה לעובדים: "המיקוד שלנו בשלב זה הוא צמיחת הבנק בישראל והגעה לרווחיות". לידיעה המלאה לחצו כאן.
נפתלי בנט חוגג גיוס של 50 מיליון דולר: "תפקיד מכריע במהפכה": חברת המחשוב הקוונטי הישראלית קוונטום סורס, אליה הצטרף רה"מ לשעבר בנט, גייסה 50 מיליון דולר בסבב גיוס A להמשך פיתוח מחשב קוונטי פוטוני יעיל בעל מיליוני קיוביטים: "אני שמח לקחת חלק במסע פורץ דרך זה". לידיעה המלאה לחצו כאן.
רמי לוי ממנה את בתו למנכ"לית: מהיום תשב לצידו "בשולחן": יפית אטיאס, בתו של רמי לוי,  החלה את דרכה ברשת לפני למעלה מ-25 שנים והועסקה במגוון רחב של תפקידים עד לכהונתה הנוכחית כסמנכ"לית השיווק. כעת מינויה לתפקיד מנכ"לית משותפת לצדו של אביה, אושר בדירקטוריון. לידיעה המלאה לחצו כאן.
ענקית הביטוח הישראלית בדרך לפשיטת רגל: חובות ב-120 מיליון שקל: סוכנות הביטוח "נטו פיננסים" בבעלותם של עידן כץ ואילן בן-ישי, נקלעה לחובות עתק של 120 מיליון שקל, ובית המשפט נענה לבקשה של החברה לפתיחת צו עיכוב הליכים. כעת, מונו לה שני נושים -  עוה"ד ליזה חדש וישראל בכר, שינסו לגבש הסדר חוב לפני שהחברה תפשוט רגל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לאיזה מטרה בנט מגייס כספים
    המצפוני 09/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למטרות האישית או לגוף. מסוים. הכספים כשרים מבחינה חוקית? מי התורמים קרן ווקסלר או דומיו
    סגור
  • 2.
    אז אולי נפתלי יחזיר למדינה את המיליונים שהוציא על המבצר (ל"ת)
    מסביר פנים 09/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    קודם "שדד" את הקופה הלאומית ב50מיליון שקל ומי היה מאמין
    אאבב 09/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קודם "שדד" את הקופה הלאומית ב50מיליון שקל ומי היה מאמין שהציבור המTUMטם יתן לו 50 מיליון $, מי נותן לנוכל כסף...
    סגור