כסף וצרכנות

ice בדק ומצא: איזה סל מוצרי תינוקות הוא המשתלם ביותר

סל מוצרי תינוקות הוא סל יקר. סקטור התינוקות מרוויח על ההורים לא מעט כסף בשנה. לכן, כדאי להשוות מוצרים בכדי למצוא את הסל המשתלם ביותר
ענת סימן טוב | 
סל מוצרי תינוקות (צילום shutterstock)
מוצרים לתינוקות זה עסק יקר. התחלופה שם גבוהה והמוצרים יקרים, בעיקר בגלל העובדה שההורים לא רוצים להתפשר על פחות, כי שם המותג הולך לפניו. לכן, הסלים לרוב יקרים. הקנייה שלהם תכופה יותר, מה שמייקר את הקנייה החודשית במוצרים אלו.
לכן,  אם תשוו מוצרים מראש, תוכלו  לחסוך כמה עשרות שקלים בחודש, שכן מדובר בלא מעט כסף. ice בדק ומצא, איזה רשת מזון תמכור לכם את סל המוצרים לתינוקות הזול ביותר.
השוונו ובדקנו 7 מוצרי תינוקות פופולאריים, שהורים לתינוקות משתמשים בזה בשימוש יומיומי. טיטולי האגיס, מגבונים של האגיס, משטחי החתלה של האגיס, סימיליאק, קמיל בלו שמפו, קמיל בלו סבון וקרם החתלה קמיל בלו. השוונו מוכל מספר רשתות שמוכרות את כל המוצרים הללו באון ליין. מצאנו שהרשת המשתלמת ביותר לרכישת סל מוצרים אלו היא ברמי לוי בעלות של 240 שקלים. בעוד שהשרת היקרה ביותר, היא סופר פארם עם עלות של 274.30 שקלים. באמצע, רשת BE ויוחננוף, שמאוד צמודים לרמי לוי עם סל של מוצרים ב242 שקלים. הבדיקה נעשתה עם המחירים שמעודכנים אתמול, ביום רביעי.
המוצרים במחירם לא אחידים. כך שלמשל, האגיס אקסטרה קר מידה 3 עולה אצל רמי לוי 49.90 שקלים, סופר פארם 51.90 שקלים, BE 63.50 שקלים, ויוחננוף 46.90 שקלים.
עוד מוצר עם פערים ניכרים הוא קמיל בלו סבון ושמפו ליטר. ברשת רמי לוי מוצרים אלו עולים 19.80 שקלים, בסופר פארם 32.90 שקלים, בBE 21.90 שקלים וביוחננוף 24.90 שקלים.
המשמעות של השוואה במחירים, גם בודדים היא מהותית כי ההבדלים ניכרים בין מוצר למוצר. לרוב גם במוצרי תינוקות כמו בתמ"ל וטיטולים תמיד תוכלו למצוא מבצעים של כמות, ואז לקבל את המוצרים במחירים יותר הגיונים לכיס, מאשר המחיר המקורי שגם ככה מופקע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה