כסף וצרכנות

ice בדק ומצא: איפה תרכשו מארז מגבונים במחיר הכי משתלם

 
מגבונים, המצרך הכי נפוץ להורים עם תינוקות. הורים רבים מנסים למצוא את המחירים הכי טובים, שכן מדובר במוצרים שמצריכים קניות רבות. בדקנו והשוונו איפה תוכלו לקנות מגבונים  של האגיס ובייביסיטר במחיר המשתלם
ענת סימן טוב | 
מגבונים לחים (צילום shutterstock)
המצרך הכי נפוץ אצל כל אמא לילדים קטנים ונמצא אצלה בכל תיק ובכל מיקום בבית, זה המגבונים. ההורים נוטים לרכוש מגבונים שנחשבים טובים בשום ללא אלכוהול וללא בישום/בישום עדין, בכדי להגן על עור התינוק. המותגים הבולטים בשוק הם האגיס החברה הבינלאומית, ובייביסיטר החברה הישראלית.
רביעיית מגבוני האגיס עולה לרוב בין 14.90-18.90 שקלים, רביעיית מגבוני בייביסיטר עולים סביב המחיר 11.90 לרביעייה.
 
אמהות לגיל הרך, יעדיפו לרכוש סטוק של מגבונים, גם כי יש לזה שימוש יומיומי וצריך לא מעט חבילות, וגם המחיר של כמה חבילות יחדיו, מוזיל את המחיר משמעותית.
כך למשל, בהאגיס תוכלו להשיג מארז של 24 חבילות ובייביסיטר מארז של 36 חבילות מגבונים. בדקנו והשוונו, איפה תוכלו לקנות את המארזים מבחירים הכי זולים.
6 מארזים של האגיס שזה 24 חבילות מגבונים, הכי זול תוכלו למצוא בKSP בעלות של 95 שקלים. הכי יקר תוכלו למצוא בסופר פארם בקנייה של 6 מארזים וזה ייצא לכם 167.40 שקלים.
8 מארזים עם 36 חבילות של מגבונים של המותג בייביסיטר תוכלו למצוא הכי זול בשתי חברות, KSP וואלה שופס בעלות של 89 שקלים. לאחר מכן, המחיר מעלה יעלה לך 99.90 שקלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה