כסף וצרכנות

הטייטל החדש של AI: מעצבת אופנה

בכל יום אנחנו מנסים לאתגר את הבינה המלאכותית צעד אחד קדימה, הפעם בתחום האופנה. חברת האופנה MARCCAIN יצרה קולקציית אופנה תדמיתית בעזרת הבינה המלאכותית
ענת סימן טוב | 
קמפיין אופנה בAI (צילום יחצ)
לא מעט בתי אופנה מתחילים להשתמש בטכנולוגיות הAI לטובת השקת קולקציית אופנה. כמו שעשתה זאת בעברת חברת האופנה REVOLVE.
הרעיון-הסנכרון בין בית האופנה לבינה המלאכותית יוצר את ההדמיה הכי מדויקת לבית האופנה לקולקציה שלו או לקולקציית תדמית.
כך גם בית האופנה MARCCAIN שבאמצעות שילוב מרשים של בינה מלאכותית (AI) יצר קמפיין תדמיתי לעונת סתיו/חורף 2024-2025 הקרובה.
הקמפיין של בית האופנה הבינלאומי MARCCAIN נוצר כמעט כולו באמצעות טכנולוגיות ממוחשבות. הרעיון המרכזי היה להציג את הדוגמניות במסגרת סצנות מרהיבות של שדות פרחים צבעוניים, אשר משתלבים בצורה אלגנטית עם הצבעים הבהירים והדפוסים המרשימים של הקולקציות החדשות.
באמצעות תוכנת AI מתקדמת, כל האלמנטים בתמונות - משדות הפרחים הססגוניים ועד הדוגמניות עצמן, נוצרו בדיוק על ידי הבינה המלאכותית. רק פריטי הלבוש עצמם מייצגים את התלבושות האמיתיות של המותג, שנוצרו בסטודיו.
התוצאה היא קמפיין תדמיתי מרהיב שמגשים את המוטו "Boundaries Blend" של הקולקציה - הגבולות בין המציאות לעולם הוירטואלי מטושטשים או מצוירים מחדש, ליצירת חוויה שילובית ופורצת דרך המשלבת את העולמות.

 קמפיין בינה מלאכותית בAI קרדיט: יח"צ
"הקמפיין התדמיתי לסתיו-חורף 2025  מדגיש מחדש את חדשנותו של Marccain ואת המחויבות של המותג לשלב טכנולוגיות מתקדמות בעולם האופנה," אמר מבעלי בית האופנה הלמוט שלוטרר "אנו מחויבים להובלת החדשנות ולהעצמת הקשר בין המותג, לקוחות ומציאות." לדבריו: "מהלך זה מדגיש את חזון המותג ליצור חוויות אופנתיות מרתקות, תוך ניצול מיטבי של יכולות הטכנולוגיה המתקדמת. Marccain  ממשיך להציב רף חדש בתעשיית האופנה והיפוך הגבולות בין המדיה השונות".

 קמפיין בינה מלאכותית בAI קרדיט: יח"צ
הקמפיין של המותג MARCCAIN יעלה גם בישראל, בסושיאל ובחנויות הדגל:  בקניון עופר רמת אביב ובקניון מימלא ירושלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה