כסף וצרכנות

ice בדק ומצא: מחירי הקולקציה החדשה של זארה אנחנו מול העולם

הקולקציות החדשות בתחום האופנה כבר מגיעות לחנויות, לאחר הסיילים העמוקים שביצעו רשתות האופנה. כך גם זארה, שהשיקה באתר שלה, את הקולקציה החדשה. ice בדק ומצא, מה פערי המחירים ביננו לבין זארה בעולם
ענת סימן טוב | 
זארה (צילום Magma Images)
לאחר הסייל המעמיק של זארה, זארה משיקה קולקציית בגדים חדשה ויפה שתתאים לכם גם לחגים. הקולקציה החדשה יצאה בכל הרשת במחירים של תחילת עונה. ice בדק ומצא, כמה הקולקציה עולה לנו בארץ, וכמה היא עולה בשאר העולם.
השוונו ובדקנו ארבעה פריטים מהקולקציה החדשה של זארה. זה מוכר וידוע שבישראל המחירים גבוהים יותר, אבל כמה גבוהים יותר? בהמון. כך למשל בדקנו בלייזר מהקולקציה החדשה, שנמכר בארץ בעלות של 529 שקלים. הרשת הכי זולה של זארה, היא בספרד שם נמכר הבלייזר בעלות של 329 שקלים. 200 שקלים פחות.
בגד נוסף אותו השוונו, הם המכנסיים שהם חלק מהסט של הבלייזר. בארץ המכנסיים האלו עולים, 329 שקלים. בספרד, שזה המחיר הכי זול, המכנסיים עולים 209 שקלים.
נכון שספרד זו עיר המותג ולכן המחירים זולים, אך גילינו שלא רק שם יש פערי מחירים. המכנסיים נמכרים בכל שאר הרשתות שבדקנו, בהרבה יותר זול מהארץ. כך למשל, בזארה פולין, אותם מכנסיים עולים 238 שקלים ובגרמניה 245 שקלים.
פריט נוסף אותו השוונו, הוא חולצת צעיף אדומה. בארץ היא נמכרת בעלות של 249 שקלים. החולצה נמכרת בספרד ב145 שקלים, ובפולין שהיא הרשת הזולה אחריה, ב171 שקלים. הפריט האחרון שהשוונו, היא חולצת פופלין לבנה מכופתרת שבארץ נמכרת בעלות של 249 שקלים, והרשת הכי זולה היא שוב ספרד, ששם החולצה נמכרת בעלות של 164 שקלים.
נכון, הרשת הזולה ביותר של זארה היא בספרד, שאליה שייכת הרשת. עם זאת, הפערים ביננו לבין אירופה ניכרים ומורגשים מאוד בכיסנו, שלפעמים שווה לשקול לעשות הזמנה מחו"ל לארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה