כסף וצרכנות

ice בדק ומצא: זאת הרשת הכי זולה של זארה בעולם

השמלה הכי יקרה בזארה עולה 1099 שקלים. ice בדק ומצא, איזה סניף של זארה בעולם, מוכר את אותה שמלה במחיר הזול ביותר
ענת סימן טוב | 
סניף ZARA (צילום ויקיפדיה)
אנו מודעים לפער המחירים בין רשתות בינלאומיות, לארץ. במיוחד ברשת האהובה, זארה. אך אם נשאל אנשים ברחוב, מה לדעתם פער המחירים, ההשערה תהיה בין 10% ל20% פער. אך אם נגיד לכם שהפער עומד על כמעט 40%? ice בדק ומצא, כמה תעלה לכם אותה שמלה מזארה, שעולה בארץ 1099 שקלים, בשאר רחבי העולם.

 
שמלה בזארה 1099 ש"ח צילום: צילום מסך
חיפשנו בזארה את השמלה הכי יקרה בקטגוריה זו, ומצאנו שמלה בעלות של 1099 שקלים, אותה השוונו בין 13 רשתות זארה בעולם. בין 13 מדינות, ישראל היא במקום ה-12 היקר ביותר בעלות על אותו מוצר, מול שאר העולם.
הופתענו מאוד לגלות, שחוץ מזארה ארה"ב, ששם השמלה נמכרת ב-1113 שקלים יותר מישראל, בשאר הרשתות האחרות שבדקנו, אותה שמלה עולה בין 20%-40% פחות מהמחיר המקורי בארץ.
המחיר הזול ביותר נמצא בספרד, הלוא זארה היא רשת ספרדית, והשמלה שם נמכרת ב-684 שקלים, שזה 415 שקלים פחות. כ40% מעלות השמלה בארץ. המדינה שקרובה לה במחיר וגם אלינו לארץ, במרחק של כשעת טיסה, היא יוון. יוון מציעה את אותה שמלה במחיר זהה לספרד, נתון שמפתיע אותנו מאוד. ספרד היא מקור הרשת וידועה במחירים הכי זולים של הרשת, לכן נתון זה מפתיע.
בודפשט, שידועה כיעד עם מחירים נוחים לכל כיס, מציעה את השמלה ב-720 שקלים ולעמותה, הופתענו מהמחיר בפולין, שידועה כיעד עם שופינג זול, ושם השמלה נמכרת במחיר דומה לצרפת ב-799 שקלים ובצרפת השמלה נמכרת ב-809 שקלים.
בשאר המדינות, המחירים נעים סביב המחיר של 800-895 שקלים, נשמע יקר אבל עדיין יותר זול מהארץ בערך ב200-300 שקלים.
נכון שמדובר במחיר שמלה שנחשבת יקרה, ומדובר בפריט שהוא לא פופלארי, אך גם בפריט יקר,  מצליחים להבין כמה הפערים ביננו למדינות אחרות ברשת ZARA, עצומים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה