כסף וצרכנות

זארה בשינוי מפתיע בישראל: על מה תשלמו בקרוב יותר?

קבוצת זארה בישראל עושה שינוי בחוויית הקנייה שלכם: מה-15 באוגוסט לא תקבלו יותר שקיות חד פעמיות, ותוכלו לרכוש בעלות של שקל אחד שקיות נייר או אריזת מעטפה, העשויים מ-100% נייר ממוחזר, או לחילופין להגיע עם שקית מהבית
מערכת ice | 
זארה (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי, shutterstock)
קבוצת זארה בישראל עושה שינוי בחוויית הקנייה שלכם, והחל מהשבוע הבא היא מחליפה את השקיות החד פעמיות בהן היא אורזת את הבגדים שלכם בסוף הקנייה, ומעכשיו תוכלו לרכוש בשקל אחד שקיות נייר או אריזת מעטפה, העשויים מ-100% נייר ממוחזר.
למעשה, השינוי המפתיע של קבוצת זארה יחול על כל החניות של הרשת בישראל: זארה, זארה הום, ברשקה, פול אנד ברסטרדיווריוס וברשקה. לקוחות שהגיעו לסניפים של הרשת לאחרונה נתקלו בשלט הבא: "לקוחות יקרים, החל מ-15 באוגוסט 2024, לא יסופקו יותר שקיות חד פעמיות במעמד הרכישה. ניתן יהיה לרכוש שקיות נייר או אריזת מעטפה, העשויים מ-100 אחוז מנייר ממוחזר בעלות של 1 שקל".
עוד נכתב בשלטים שנתלו בסניפי הקבוצה בישראל: "ההכנסות תושקענה במלואן, כתרומה ליוזמות סביבתיות. אנו מעודדים את לקוחותינו לרכוש ולהביא עימם תיק לשימוש רב פעמי בעת הקניות ברשת. תודה על שיתוף הפעולה ועזרתכם לצמצום פסולת".
כזכור, רק לאחרונה פתחה זארה סניף חדש בישראל. מדובר למעשה בסניף המחודש והגדול ביותר בארץ, בעופר הקניון הגדול בפתח תקווה. הסניף נבנה בקונספט הטכנולוגי והעיצובי העדכני  ביותר של זארה בעולם, החנות משתרעת על פני שטח מעל 3000 מ"ר, ומציגה קולקציות אופנת לנשים, גברים וילדים. בנוסף ולראשונה בישראל, הותקנו עשרות קופות SELF CHEK OUT לרווחת הלקוחות, המאפשרות תשלום באשראי במזומן.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה