כסף וצרכנות

ice בדק ומצא: המחיר הכי זול לחופשה בסילבסטר

התקופה הכי מעניינת באירופה היא בתקופת הכריסמס וחגיגות הסילבבטר של השנה האזרחית. המסיבות, הזיקוקים והאירועים הרבים סביב השנה החדשה, הופכים את ההיצע לגבוה יותר באירופה מה שמייקר את המחירים. יצאנו לבדוק, כמה תעלה לכם טיסה בתקופה זו
ענת סימן טוב | 
טיסה מישראל (צילום shutterstock)
העונה הכי יפה באירופה, היא עונת החורף ובעיקר בתקופת הסילבטר-חגיגות השנה האזרחית החדשה. כל אירופה מושלגת ומוארת, עם תחושת של כריסמס ברחובות וחגיגות סוף השנה מושקעות ויפות. החיסרון העיקרי בחופשה שכזו, זה הקור וכמות השכבות שתצטרכו לקחת.
לרוב, בטיסה כזו תצטרכו לקחת מזוודה עבור הבגדים העבים והשכבות שתצטרכו לסחוב, מה שעשוי לייקר את עלות הטיסה עבורכם.
אז כמה תעלם לכם חופשה לתקופה הזו? יצאנו ובדקנו איזה יעד הכי זול לחופשת הסילבסטר. הבדיקה נעשתה דרך אתר סקייסקנר עבור התאריכים 26/12-2/1 לאדם.
היעד הכי זול, הוא היעד הכי קרוב. טיסה ללרנקה בתאריכים הללו תעלה לכם 125 דולר לאדם, עם חברת התעופה אייגי'אן. יעד אחריו זול באותו מחיר אך עם אווירה גדולה יותר של הכריסמס, הוא בוקשרט עם מחר של 125 דולר גם עם חברת התעופה BEE.  אם תישארו באירופה המזרחית תוכלו למצוא כרטיס טיסה זול גם לורשה בפולין, בעלות של 195 דולר עם חברת התעופה ווייז אייר. עוד יעד נחמה וזול הוא ונציה עם כרטיס טיסה בעלות של 242 דולר עם חברת התעופה הישראלית, אל על.
היעדים היותר יקרים, הם היעדים הפופלרים כמו מדריד, מילאנו בודפשט וכדומה. העלות אליהם כבר מתייקרת. כך למשל, טיסה למילאנו כבר יכולה להגיע ל355 דולר. למדריד לעומת זאת,  תוכלו למצוא טיסה מוזלת לותר בעלות של 277 דולר עם חברת התעופה אייר אירופה. טיסה לבודפשט תעלה לכם 326 דולר עם חברת התעופה וויז אייר, ווינה כבר תגיע לגם ל360 דולר עם אוסטריאן איירליינס. מבין היעדים שבדקנו, היעד היקר ביותר הוא לונדון, עם עלות טיסה די יקרה של 621 דולר עם בריטיש אייר וויז.
מדובר בתאריכים מאוד פופלריים ודי יקרים, תוכלו להוזיל אותם בלא מעט כסף, אם תבחרו לטוס במהלך חודש נובמבר או דצמבר. שווקים הכרימסמס לרוב מתחילים בחודש נובמבר, כך שתוכלו להנות גם אז מאווירת החג, עם סנטה קלאוס, שווקים ומלא אורות, רק בלי חגוגת תחילת השנה החדשה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה