כסף וצרכנות

אוהבים לשתות רדבול? זו השינוי שיעבור המותג בישראל

ניאופרם מוצרי צריכה מרחיבה את פעילותה בתחום המזון וחתמה על הסכם הפצה למוצרי רדבול בישראל. החברה חתמה על הסכם הפצה עם רדבול ישראל בע"מ להפצת ומכירת מוצריה בערוצי ההפצה ובנקודות המכירה שלה
מערכת ice |  1
משקאות אלכוהול מזויפים (צילום shutterstock)
אוהבים משקאות אנרגיה? רשת ניאופרם מוצרי צריכה, הnמתמחה בשיווק ומכירה של מגוון רחב של מוצרי צריכה, מרחיבה את פעילותה בתחום המזון ותפיץ מעתה גם את מוצרי רדבול בישראל.  
רד בול עברה בשנה האחרונה שינוי במערך ההפצה שלה. כחלק מהרחבת ההפצה עברה רדבול למודל הפצה ישיר בחלק מהשוק ובנוסף עבודה עם מפיצים ייעודיים, לערוצים שונים. כחלק מהשינוי נחתם הסכם הפצה עם חברת ניאופרם.  
ניאופרם מוצרי צריכה עוסקת בפיתוח, ייצור, ייבוא, שיווק וסחר של מוצרי צריכה ותרופות ללא מרשם (OTC). מוצרי החברה נמכרים בפריסה רחבה מאוד בישראל, כאשר החברה ביססה את מעמדה כמובילה בשוק מוצרי הצריכה הישראלי זאת בין הודות לשיווקם  של מותגי צריכה מקומיים ובינלאומיים שהפכו להיות מובילי קטגוריה בישראל, מהלכים שיווקיים חדשניים ומכירות מותאמות לצרכי הלקוח.  
נילי פורר רבינוביץ, מנכ"לית ניאופרם מוצרי צריכה: אנו שמחים ונרגשים על שיתוף הפעולה עם מוצרי רדבול שהינו אחד ממשקאות האנרגיה המובילים בארץ ובעולם. עוד מציינת פורר ריבנוביץ, כי  ההסכם עם רדבול, מחזק את מערך ההפצה של ניאופרם הן בתחומי המזון והן נון פוד ומצטרף לשורה של חברות ומותגים אותם מפיצה ניאופרם ובהם, תנובה GO, ליסטרין, בייביסיטר מגבונים וחיתטלים, מגבוני קוויק  ועוד.  
ניאופרם מוצרי צריכה מקבוצת ניאופרם, המתמחה ומובילה במתן פתרונות משולבים וחדשניים בתחום הבריאות ושיפור איכות החיים. הקבוצה, בין היתר, מפתחת, מייצרת, משווקת ומפיצה תרופות מרשם, תרופות ללא מרשם, מוצרי צריכה וציוד ומכשור רפואי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה הבשירה?
    אבנר 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משווק חדש יעשוק אותנו או כתבה יחצ של ניו פארם?
    סגור