כסף וצרכנות

תמונת מצב בתעופה: החברות שמבטלות ואלו שממשיכות

חברות תעופה נוספות מבטלות את טיסותיהם ארצה בעקבות המצב הבטחוני, במקביל ישנן תעופה שמחזירות את טיסותיהם. עושים סדר בשמיים, אילו חברות תעופה ממשיכות לטוס ואילו ביטלו
ענת סימן טוב | 
נמל תעופה בן גוריון (צילום Magma Images)
לאור המצב הבטחוני המעומעם חברות התעופה הזרות מבטלות עוד ועוד טיסות מחד, מאידך ישנן חברות תעופה זרות שחוזרות לטוס לישראל כמו חברת התעופה ריינאייר שביטלה את טיסותיה וחברת התעופה וויז אייר, שחזרה לטוס לארץ.
בכדי שתוכלו להיערך לקראת טיסתכם או להזמין טיסות לחופשת הקיץ, עשינו לכם סדר על החברות התעופה שביטלו ועם אלו שעדיין טסות אלינו. צריך לזכור כי ישנן עוד המון חברות תעופה שהחל מה-7.10 ביטלו את טיסותיהם אלינו ועדיין לא חזרו.
החברות הישראליות שממשיכות לטוס כרגיל הינן אל על, ארקיע וישראייר הממשיכות את טיסותיהן כרגיל. החברות ממשיכות לטוס בשגרה. בנוסף, חברות התעופה אל על וארקיע מתגברות טיסות בכדי לסייע לנוסעים שנתקעו, לחזור ארצה או להגיע לחופשתם שהוזמנה מבעוד מועד, לאחר שטיסתם בוטלה מחברת תעופה אחרת.
חברות התעופה הזרות נמצאות במצב של חוסר ידיעה והם חוששים לקחת סיכון על צוותי המטוס שלהם ופרימיות יקרות לביטוח, לכן חלקן מעדיפות כבר לבטל את טיסותיהם, וחלקן מבטלות רק עד תאריכים סמוכים, שככל הנראה עד שהמתקפה לא תגיע, גם זה עוד עשוי להשתנות.
חברות התעופה הזרות שביטלו:
חברת התעופה 'ריינאייר', הודיעה אתמול כי כל טיסותיה להיום, יום שלישי מבוטלות, וכנראה שתהיה הארכה להחלטת ביטולי הטיסות. חברות התעופה הנוספות שביטלו את טיסותיהם עד מחר AIR EUROPA,  LOTו AIR  BULGARI.
חברת התעופה AIR INDIA ויחד איתה גם חברת התעופה ITA, ביטלו את טיסותיהם עד התאריך ה-8.8  ובהמשך השבוע, חברות התעופה 'דלתא' וAEGEAN ביטלו את טיסותיהם עד התאריך 9.8 וחברת התעופה IBERIA EXPRESS, ביטלה את טיסותיה עד תאריך ה-11.8. חברות התעופה של קבוצת לופטהנזה ביטלו את טיסותיהם עד ה-12.8. חברות התעופה הזרות שביטלו את טיסותיהם כרגע לישראל ללא תאריך חזרה הינם: חברת התעופה הרומנית TAROM, חברת התעופה האמריקאית יונטייד, קרואטיה איירליינס, VUELING, ואייר בלטיק.
חברות התעופה הזרות שחזרו לטוס או טרם ביטלו הן: וויז אייר שחזרה היום לטוס, בלו בירד, אייר פראנס, אוזביקסטן, AIRWAYS, קורדנון, יורופ, אתיופיאן, FLY DUBAY, אתיאחד, SMARTWINGS, TRANSAVIA, אייר סיישל ועוד.
חברות התעופה מעדכנות ומתעדכנות כל הזמן בהתאם למצב הבטחוני בארץ. יחד עם זאת, יצאו אתמול מהארץ כ-30 אלף נוסעים מה שאומר ששגרת הטיסות ממשיכה להתקיים על אף הקשיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה