כסף וצרכנות

וולט בבשורה משמעותית: זה האזור החדש בו תתחיל לפעול

שירות המשלוחים Wolt, הפועל בישראל קרוב ל-6 שנה זכה לפופולאריות רבה בקרב הציבור הישראלי. כעת, החברה ממשיכה להרחיב את פעילותה ומכריזה שתחל לפעול בעוטף עזה 
מערכת ice | 
שליח וולט (צילום יח"צ)
היום (שלישי), פלטפורמת המשלוחים Wolt ממשיכה להרחיב את פעילותה בישראל וכעת היא מתחילה לפעול גם בערים, בישובים ובקיבוצים שבעוטף עזה. טרם ההשקה נפגשו אנשי החברה עם ראשי ערים הנמצאים באזור.
מבין יישובי העוטף שיוכלו מהיום להזמין משלוחים דרך אפליקציית Wolt, ניתן למנות את קיבץ בארי, קיבוץ כפר עזה, שדרות, נתיבות ועוד קרוב ל-30 יישובים. השירות יהיה זמין גם עבור כוחות הביטחון הפועלים בשעה זו באזור במסגרת מלחמת חרבות ברזל ולכבוד ההשקה, החברה הודיעה שעד סוף הקיץ היא לא תגבה מלקוחותיה דמי משלוח.
ברשימת היישובים בהם Wolt תתחיל לפעול מעתה ניתן למנות את: שדרות, נתיבות, כפר עזה, בארי, ניר עם, עלומים, סעד, מפלסים, איבים, גבים, דורות, יכיני, ניר עקיבא, ניר משה, שבי דרום, זרועה, תקומה, מבועים, אשבול, קלחים, שדה צבי, פעמי תש״ז, תלמי בילו, יושיביה, בית הגדי, שרשרת, מעגלים, שיבולים, גבעולים, מלילות, שוקדה, כפר מימון, תושיה, זמרת, שובה.
ליאור אשכול, מנכ"לית Wolt ישראל, התייחסה למהלך ומסרה: "בחרנו להשיק את Wolt באזור דווקא עכשיו, כשבתי עסק רבים משתקמים ומחדשים את פעילותם, כדי להביא לעוד תנועה כלכלית שתחזק את האזור. רבים מתושבי העוטף סיפרו לנו במהלך המלחמה שנחשפו לפעילות וולט במקומות אליהם פונו וביקשו מאיתנו להגיע לאזור כשיחזרו. היה לנו ברור שאנחנו צריכים להגיע לבתים ולבתי העסק של אותם אנשים כשיחזרו הביתה, והנה אנחנו כאן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה