כסף וצרכנות

וולט בבשורה ענקית לישראלים: מהפכת המשלוחים יוצאת לדרך

Wolt, אפליקציית המשלוחים הפופולארית, מעניקה בשורה של ממש לתושבי תל אביב והרצליה. לראשונה, Wolt מאחדת את פעילותה בשני האזורים כך שהלקוחות יוכלו להזמין מבתי עסק בערים נוספות.  סמנכ״ל מסעדות ב-Wolt ישראל: "אנחנו יכולים לשדרג את החוויה של כל כך הרבה לקוחות ולייצר הכנסה נוספת למאות עסקים ואלפי שליחים"

מערכת ice |  4
וולט (צילום shutterstock)
Wolt, אפליקציית המשלוחים הפופולארית, מכריזה על מהלך חדש ומעניין, אשר כולל שדרוג השירות בתל אביב ובהרצליה. בהודעה הרשמית שפרסמה חברת Wolt, הודיעה ההנהלה כי לראשונה, היא מציעה את האפשרות להזמין מבתי עסק בין האזורים. 
לטענת אפליקציית המשלוחים הפופולארית, אותו צעד חשוב יוביל לפתיחת של כ-200,000 משתמשים עוד מאות בתי עסק מעניינים ומגוונים. והבשורה החדשה ללקוחות אלה תעלה את מבחר האפשרויות שלהם בלמעלה מ-30 אחוז.
 למשל, לקוח מצפון תל אביב יוכל להזמין ממסעדת סבסטיאן ולקוחה מהרצליה תוכל ליהנות מהפיתות של מסעדת "המזנון" של השף איל שני. לטענת האפליקציה הפופולרית, אותו מהלך העסיק במשך זמן מה את הנהלת החברה והוא נחשב לבשורה אדירה עבור תושבי צפון תל אביב, הרצליה, גלילות ורמת השרון.
החברה מאחדת את הפעילות שלה בשני האזורים הללו כך שלראשונה, יוכלו הלקוחות להזמין מבתי עסק בערים נוספות ולהיחשף למגוון ענק של אפשרויות במסעדות, בסופרים, בחנויות ועוד ועוד. בין הבשורות המשמעותיות לצפון תל אביבים, שלל הלקוחות יוכלו ליהנות מהמסעדות סבסטיאן, נוצ׳, פיצה לילה ברמת השרון ונאמוס.
לטענת חברת וולט, תושבי הרצליה, אזור גלילות והעיר רמת השרון יוכלו ליהנות משלל המטעמים של מסעדת "המזנון" של אייל שני ( הממוקמת ברמת החייל), האדסון, גרינברג בורגר, 123 אלכוהול וכו'. לטענת Wolt, המהלך חשוב עבור החברה, נוכח העובדה כי הוא מעניק שלל הזדמנויות חדשות עבור הלקוחות, בתי העסק והשליחים. 
בכך, יזכו הלקוחות להיחשף מספר רב יותר של בתי עסק. עבור מאות המסעדות והחנויות שבפלטפורמה, משמעות המהלך היא חשיפה לקהל רחב יותר, ופוטנציאל הכנסות גדול יותר. גם עבור השליחים, מקווים בWolt, משמעות ההשקה תהיה יותר הזדמנויות להכנסה ויותר משלוחים שיוכלו לבצע.
בן פילדמן, סמנכ״ל מסעדות בWolt ישראל: ״כחברה ששמה את חווית הלקוח במרכז, אנחנו משקיעים משאבים רבים כל הזמן בשדרוג חווית הצריכה של הלקוחות עם פיצ׳רים חדשים, מבצעים והטבות".
עוד הוסיף בן פילדמן: "כאן הבנו שהמשאב כבר בידינו ועם ההתאמות הדרושות וההכנה הנחוצה, אנחנו יכולים לשדרג את החוויה של כל כך הרבה לקוחות ולייצר הכנסה נוספת למאות עסקים ואלפי שליחים. זה מדהים בעיניי, כי לא המצאנו את הגלגל, פשוט מצאנו דרך חדשה לגלגל אותו, והיא מביאה ערך אדיר לכולם״.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    וולט מגנה על גנבים (ל"ת)
    אחמד הדייג 06/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    שלא נדע ממכם שעות לחכות למשלוח אוכל.? לא
    אליקו 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה מעדיף לשלם 25 שקלים נוספים אך לא להשתמש בשירות הכי גרוע שלכם.
    סגור
  • 2.
    חחחח
    דניאל 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא חסר טימטום בעולם
    סגור
  • 1.
    פתיחה כוללת
    דניאל 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    וולט ממזמן כבר צריכים לפתוח את כלל האזורים ולא שהכל יהיה נעול לכל סביבה משלה, לדוגמה שליח של רחובות יוכל גם להנות לעבוד בתל אביב אם ירצה בלי לפתוח בקשה ולהמתין עד שיתנו לו גישה אחרי המתנה של שבועות או חודשים
    סגור