שיווק ופרסום

בזק מציגה מהפכה צרכנית בתחום החשמל: "זול, חכם ויעיל יותר"

בקמפיין חדש לחברת התקשורת הישראלית, עדי אשכנזי משיקה את בזק energy, המותג לאספקת חשמל זול יותר, חכם ויעיל ללקוחות פרטיים ועסקים. טלי פולג, סמנכ"לית השיווק של בזק: "בזק energy היא הדרך האמיתית לחולל מהפכה צרכנית בתחום החשמל שתחסוך ללקוחות כסף בדרך חכמה וקלה"

מערכת ice |  2
עדי אשכנזי (צילום בזק)
לאחר שמשכה את תשומת ליבנו בפרסומת הקודמת של בזק, בה היא הכריזה על שלל יתרונותיו של נתב חדשני Be Multi Fiber לצד השיר "בחברה להגנת הטבע" של אריאל זילבר, עדי אשכנזי מככבת בקמפיין חדש של חברת התקשורת הישראלית ומציגה עיבוד מחודש לשיר "חשמל זורם בכפות ידך" של הזמרת רותי נבון. 
בפרסומת החדשה, בזק מכריזה על מהלך חדש הכולל את כניסתה לתחום חדש מחוץ לעולם התקשורת ומקימה את המותג בזק energy לאספקת חשמל זול יותר, חכם ויעיל ללקוחות פרטיים ועסקים. 
לכבוד אותו מהלך אסטרטגי מעניין, בזק גייסו שוב את הפרזנטורית עדי אשכנזי לקמפיין מוסיקלי ומשעשע במיוחד. בקמפיין המדובר, אשר עלה לאחרונה למסכי הטלוויזיה, פוצחת הקומיקאית והשחקנית המוערכת בשירה ומבצעת עיבוד מחודש לשיר "חשמל זורם בכפות ידך", לצד הקומיקאי גיא אורדיבר.  פרט חשוב ומעניין שיש לציין, כי עדי אשכנזי מעניקה ביצוע מיוחד שנוצר באמצעות טכנולוגיית AI
בהשקת המותג הרשמית שהתקיימה מוקדם יותר החודש, הכריזה בזק על פתיחת שוק החשמל לתחרות אמיתית עם כניסתה, והצהירה שבכוונתה לגייס כ-400 אלף לקוחות עד שנת 2030. 

בבזק energy מעריכים כי באמצעות תהליך מעבר קל ופשוט ובאמצעות מערך השיווק הגדול והמנוסה ובסיס הלקוחות הגדול של החברה, בזק energy תהפוך לשחקן משמעותי בשוק החשמל תוך מספר חודשים ותצליח לפרוץ את המצב הסטטי כיום שבו 99% מהלקוחות הפרטיים הם לקוחות של חברת החשמל.
טלי פולג, סמנכ"לית השיווק של בזק: "בזק energy היא הדרך האמיתית לחולל מהפכה צרכנית בתחום החשמל שתחסוך ללקוחות כסף בדרך חכמה וקלה. רבים מהצרכנים לא מודעים לאפשרות לעבור לספק חשמל אחר בישראל, ובזק היא שמסוגלת לספק את השקט הנפשי והמעטפת התומכת לבצע זאת בקלות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מניית בזק
    מנשה חבזייוב 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המנייה גורמת לנו שואה במכפיל 710 ....השואה ו ה נובה קטנים לעומת השואה שהמנייה גורמת לנו בתקווה לימים טובים יותר
    סגור
  • 1.
    השאלה אם חייבים להיות לקוחות בזק
    ראובן 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ונקווה שהפרסומת תהיה פחות טפשית מזו עם הסיבים
    סגור