השוק

בסך 60-70 מיליון שקל: קבוצת בזק מעוניינת למכור את בזק אונליין

הקבוצה, שכבר ניסתה בעבר למכור את חברת הבת ללא הצלחה, הודיע כי היא מעוניינת לחדש את המגעים למכירה, אשר מעורכת בשווי של 60-70 מיליון שקל. בזק אונליין מתמקדת בהקמה, ניהול ותפעול של מוקדי שירות טלפוניים, והיא מעסיקה כ-2,300 עובדים
מערכת ice |  2
ניר דוד מנכ"ל בזק (צילום רמי זרנגר)
קבוצת בזק (אשר לאחרונה ערכה שינוי משמעותי בנושא ייצוג הגזרה התקשורתית שלה) הודיעה על חידוש ההליך למכירת חברת הבת בזק אונליין בסכום המוערך ב-60-70 מיליון שקל – כך פורסם הבוקר לראשונה בכלכליסט.
החברה (המנוהלת על ידי ניר דוד) הוקמה בשנת 2001 כחברת בת בבעלות מלאה (100%) של בזק, והיא מתמקדת בהקמה, ניהול ותפעול של מוקדי שירות טלפוניים, תמיכה טכנית מרחוק ומתן מענה לפניות ציבור בדרכי התקשורת שונות. לחברה 14 מוקדים והיא מעסיקה כ-2,300 עובדים. מוקדיה המרכזיים נמצאים בקרית מלאכי ובאר שבע.
לא מדובר בפעם הראשונה בה בזק מנסה למכור את החברה, והמהלך נעשה כבר לפני כארבע שנים – אך נכשל. ייתכן כי הסיבה לכך היא בשל אי-תחרות בשוק, או בשל הרווח של החברה, שלפעמים מסתכם בהפסד של מיליוני שקלים.
נזכיר שלאחרונה פורסם כי בזק וחברת PowerGen ישיקו את השירות "בזק energy", שיוכל לספק לצרכנים חשמל זול וחכם אשר יסופק ממגוון מקורות, ביניהן מקורות מתחדשים. לצד השקת מסלולי החשמל, השירות יציע אפליקציה שתאפשר לנהל ולשלוט על הוצאות החשמל, להציג נתונים מעודכנים בנוגע לצריכה ולהציג טיפים מעשיים לחיסכון בחשמל לאחר ניתוח הנתונים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היום אני יקנה!!!!
    אנצי!!!! 06/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרי ברור לחברה שחלק ניכר מהעובדים יפוטרו, כי זה מה שרוצה הבעלים החדש של החברה.כי זה עניין להראות מי הבוס והצעת ייעול כדי שיעבדו יותר טוב.כך שברגע שבזק מוכרת את החברה הזאת לא באמת אכפת לה מהעובדים,אלא אם היא תכין פיצויים על זה שעכשיו בסיכוי גבוה הם לא ימצאו עבודה עוד הרבה זמן!!!!
    סגור
  • אקנה לא יקנה... (ל"ת)
    ערן 06/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור