שיווק ופרסום

עדי אשכנזי עושה זאת שוב עם קמפיין מוסיקלי ראשון | פרסומת השבוע

עדי אשכנזי עושה זאת שוב: בקמפיין מלא הומור הכולל עיבוד לשיר "בחברה להגנת הטבע" של אריאל זילבר, הצליחו בזק ומשרד הפרסום "אדלר חומסקי ורשבסקי", להזריק את המסר המסחרי לצופים בבית – כולם רוצים את ה-WiFi 7

מערכת ice | 
עדי אשכנזי בקמפיין לבזק (צילום בזק)
בקמפיין מוסיקלי, מושקע ומלא הומור, בזק משאירה אבק לכל שאר הפרסומות שהופיעו במהלך השבוע על מסך הטלוויזיה שלנו. לראשונה מאז נבחרה הקומיקאית האהובה כפרנזטורית של בזק במקום גידי גוב, עדי אשכנזי מובילה קמפיין חדש אשר במרכזו עיבוד מוסיקלי לשיר "בחברה להגנת הטבע" של הזמר אריאל זילבר.
בפרסומת החדשה של בזק, עליה מנצח משרד הפרסום "אדלר חומסקי ורשבסקי", אשכנזי מגלמת את השכנה היחידה בבניין אשר נהנית מהדור הבא של האינטרנט עם חווית גלישה מלאה, הכוללת גם קצב שיא של 5 ג'יגה וגם נתב חדשני Be Multi Fiber בתקן המתקדם בעולם WiFi 7.
את הפרסומת מלווים שלושה מתבגרים מתוקים שעוקבים אחר עדי אשכנזי בעניין וכמיהה בשל הנתב העוצמתי ביותר. בזק, רשת הסיבים המובילה בישראל, נחשבת לאחת החברות הראשונות בעולם אשר השיקו את הנתב החדשני התומך בתקן Wi-Fi 7 המתקדם. 
מדובר בנתב מיוחד אשר מגיע עם עוצמת וויפי גבוהה פי 3, מאפשר לחבר הרבה יותר מכשירים ואף כולל הגנת סייבר מובנית. בקמפיין החדש שעלה במהלך השבוע האחרון, בזק מעניקה הצעה מפתה במיוחד לשלל הלקוחות והיא להצטרף לחבילת Bfiber 5 ג'יגה כאשר החודש הראשון הוא בחינם.
 
דבר המשרד 
קמפיין מאתגר ומרגש מאוד, הפעם האחרונה שבזק השיקו נתב בסדר גודל כזה היה ה"בוקר טוב" האייקוני, ועכשיו הגיע ה-WiFi 7 המוביל בעולם.
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט?
בעולם שבו כולם מדברים על "למי יש יותר מהיר", ידענו שכדאי להשיק נתב חדש. צריך משהו אחר, שלא ידבר רק על היתרונות המוצריים (למרות שיש המון כאלה), אלא ייצר נחשקות, בידול, ויגרום לכל המדינה לרצות את ה-WiFi 7.
סיפור מצחיק מהקמפיין
אחרי שעדי שוברת את הלבנים באולם הקארטה, היא צועקת כאילו היא נפגעה. בפעמים הראשונות שצילמנו את זה (ועדי שיחקה את זה בצורה מושלמת כמובן), היו כמה רגעים שחשבנו שהיא באמת נפגעה כתוצאה מהשבירה, בואו נגיד שהיו כמה מפיקות שהחסירו כמה פעימות לב.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
כולם רוצים ת'-WiFi 7 (אלא מה?).

מה הדבר שזרם הכי בקלות?
הכימיה בין שלישיית הנערים ועדי – אין ספק שהוא היה "פלא טבע".
קרדיטים:
לקוח: בזק
שרון הופשטיין מנהלת אגף תקשורת שיווקית
נטלי רבינוביץ׳ מנהלת מחלקת פרסום וסושיאל
הגר נחום מנהלת מחלקת דיגיטל
עדי אברני קריאייטיב דיגיטל
מורן תדמור מדיה דיגיטל
סמנכ"ל קריאייטיב: מיכאל קוטקס
מנהלת לקוח: דניאל טובלי פלד
קופירייטר ראשי: יובל פרחי
מנהלת קריאייטיב דיזיין: ג'ני חודורקובסקי
מנהלת קריאייטיב דיגיטל: מיכל מרזין
סופרוויזרית: רעות יניב רחום
צוות קריאייטיב: אליהו גל, רון פולק, הגר ארוץ, רועי דהאן, נוי יעקב
תקציבאיות: עדן רענן וליאל טוביהו
מפיק: איתי דור
טראפיק: רוני תמיר
צוות סושיאל: שובל לוי, יובל גבאי, מור גריאני, סתיו קוקלי וקארין שרביט
סטודיו ביצוע: ליאור הירש וצוות המוכשרים בסטודיו
עבודת פוטושופ: בועז רוזנברג, איל אורלי
עריכות סרטי דיגיטל: רביע ראבי
שילוט חוצות: דבורה כרמי ויעל אורן
מדיה קום: שירי פרידמן, טל מוצפי, ולריה סניצר, נטלי קיינן וירדן דוד
אינטרקשיין: רותם פלה, סייפן אלי
במאי: רני כרמלי
חברת הפקה: ראבל
הפקה מוזיקלית: תומר בירן
בית פוסט: גרוויטי
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה