שיווק ופרסום

למה בזק החליפה את גידי גוב בעדי אשכנזי? הסיבה נחשפת לראשונה

לאחר 15 שנים כפרזנטור, נפרד השנה גידי גוב מהקמפיינים של "בזק" לטובתה של עדי אשכנזי. המנכ"ל היוצא של בזק, רן גוראון, חושף בריאיון לידיעות אחרונות את השיקולים
מערכת ice |  2
גידי גוב ועדי אשכנזי (צילום צילום מסך)
במשך 15 שנים היה מזוהה קמפיין בזק עם גידי גוב. הזמר והשחקן המיתולוגי הפך לפרזנטור הקבוע והפנים של החברה באין ספור קמפיינים הומוריסטים ומשעשעים וגם מוזיקליים, כגון הלהיט "בוקר טוב" עם עומר אדם, "אצל הדודה והדוד" של נועה קירל ואגם בוחבוט, וגם "תיק קטן" של נס וסטילה.
אלא שבאחרונה חל מהפך ובזק החליטה להחליף את גידי גוב (73) בקומיקאית והשחקנית עדי אשכנזי (49), שמככבת בימים אלה בקמפיין עם הסלוגן "כולם כבר בסיבים ורק אתם הורסים". במעין טקס חפיפה בין הפרזנטורים, הבריק משרד הפרסום אדלר חומסקי בסוף ינואר עם קמפיין "בזק מחברת את כווולם", בו גוב נפרד באופן רשמי מהצופים ומהחברה וחופף את עדי אשכנזי.

בריאיון למוסף ממון של ידיעות אחרונות, חשף מנכ"ל בזק היוצא, רן גוראון, את השיקולים מאחורי הפרידה מגידי גוב, אותו, לדבריו, לא פגש מעולם בכל השנים שלו בבזק. לפי גוראון, לאחר הפרטת בזק בזמנו, גידי גוב תרם לחברה קו רלוונטי ורענן: "גידי הביא לנו את הקו השובב של כוורת, של 'גידי ואהרוני', של המצחיק והציני — מה שלא ציפו אז מבזק. החברה השתנתה, ואחרי 15 שנה כל מותג צריך לרענן את עצמו. אלה החיים. הבחירה בעדי אשכנזי היא כבר פנייה לדור אחר, והיא אישה, וגם זה חשוב".
כזכור, הקמפיין החדש של בזק בכיכובה של אשכנזי כולל כ-100 ניצבים, ומציג מגוון סיטואציות בהן גם מי שכבר מחוברים לסיבים "סובלים" בגלל מי שאינם מחוברים – בפגישות עבודה, שיחות וידאו עם קרובים ובגיימינג.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כי צריך לרענן את המותג!!!!!
    אנצי! 04/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא תמיד זה עניין של שכר,כמו עניין של הגדרת יעדים מה העסק רוצה מהמותג.אז לכן,בפרסום רוצים מישהו מפורסם כך שיהיה אפשר לבנות עליו מסע פרסום ומצד שני,שלא יהיה מפורסם מאוד,כי הוא מוכר ורוצים מישהו שמביא חדשנות מצד 1 ולא צריך לשלם לו על המוניטין יותר מדי כסף!!!!
    סגור
  • 1.
    ע
    אני 04/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה החליפו את גידי גוב חבל עדי בלתי נסבלת מה מצאו בה ?
    סגור