שיווק ופרסום

עדי אשכנזי בקמפיין חדש לבזק: כך תוכלו ליהנות מאינטרנט בחינם

לראשונה מאז נבחרה כפרזנטורית של בזק, עדי אשכנזי בקמפיין חדש של החברה שבמרכזו קאבר מוסיקלי לשיר בחברה להגנת הטבע של אריאל זילבר. הקמפיין יחשוף את  הדור הבא של האינטרנט עם חוויית גלישה מלאה הכוללת – גם קצב שיא של 5 ג'יגה וגם נתב חדשני Be Multi Fiber בתקן המתקדם בעולם WiFi 7!. וגם: כך המצטרפים יקבלו חודש ראשון במתנה. צפו בפרסומת החדשה
מערכת ice | 
עדי אשכנזי בקמפיין לבזק (צילום בזק)
לראשונה מאז נבחרה כפרזנטורית של בזק, עדי אשכנזי בקמפיין חדש של החברה שבמרכזו קאבר מוסיקלי. השיר הנבחר הוא "בחברה להגנת הטבע" (שמבצע במקור אריאל זילבר), באמצעותו תחשוף אשכנזי, בתפקיד השכנה המגניבה והמתקדמת בבניין, את הדור הבא של האינטרנט עם חוויית גלישה מלאה הכוללת – גם קצב שיא של 5 ג'יגה וגם נתב חדשני Be Multi Fiber בתקן המתקדם בעולם WiFi 7!.
בזק הינה הראשונה בישראל ובין החברות הראשונות בעולם להשיק נתב חדשני התומך בתקן Wi-Fi 7 המתקדם, עם עוצמת וויפי גבוהה פי 3, עם אפשרות לחבר הרבה יותר מכשירים ועם הגנת סייבר מובנית. השירות נפתח להרשמה מוקדמת לפני כחודש ובמסגרתה ניתן היה לזכות ב-100 נתבי מולטי פייבר. הקמפיין צולם לאורך יומיים בסט ייחודי שהוקם בגני התערוכה בתל אביב ובמסגרתו יוצע ללקוחות להצטרף לשירות לחודש ראשון בחינם. 
טלי פולג, סמנכ"לית שיווק בבזק, מסרה: "כרשת הסיבים המובילה בישראל, בזק גאה להביא לארץ את הבשורה ולהיות ערוכה מראש לצרכים ההולכים וגוברים של הלקוחות הן מבחינת קצב גלישה והן מבחינת יציבות ועוצמת וויפי".
טלי פולג, עדי אשכנזי וניר דוד (צילום: דורון ברסקי)
עוד הוסיפה פולג: "כמאמר הפזמון בפרסומת שלנו: "כולם רוצים את הWi-Fi 7"  כך מרגע שהכרזנו על השקתו בישראל זוכה נתב Be Multi Fiber  להתעניינות רבה. מדובר בנתב המתקדם ביותר שלנו, פרי פיתוח ייחודי אשר עוצב בישראל, והוא נועד להפוך את חוויית השימוש באינטרנט למתקדמת ואיכותית בצורה שטרם נראתה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה