שיווק ופרסום
סטטיק בביצוע ענק ללהיט "חרבו דרבו": הקמפיין הגאוני של פרטנר נחשף
פרטנר עוקפת את המתחרות בפרסומת גאונית עם הלהיט "חרבו דרבו" של צמד הראפרים נס וסטילה. בהפקה מושקעת הכוללת 60 רקדנים צעירים, משרד הפרסום "מקאן" הצליח להחדיר לצרכנים את המסר המסחרי - פרטנר 5G היא רשת הסלולר המתקדמת והמאובטחת ביותר בעולם
חברת התקשורת פרטנר העניקה שיעור חשוב למתחרות שלה השבוע, וזאת בשל המהלך המבריק שביצעה במסגרת הקמפיין החדש שהופיע לאחרונה במסכי הטלוויזיה, הכולל שימוש בלהיט הענק של התקופה האחרונה – "חרבו דרבו".
פרטנר הבינה כי כל פרסומת מצליחה צריכה להיט ענק שחרך את מצעדי תחנות הרדיו ועשה לא מעט רעש בתקופה האחרונה. לאחר סיעור מוחות של מיטב המומחים במשרד הפרסום "מקאן", נבחר השיר "חרבו דרבו" של צמד המוסיקאים נס וסטילה. על פי הפרסומים, צמד הראפרים מכר את זכויות הלהיט לפרטנר תמורת 247 אלף שקל.
מי שאחראי לפרסומת החדשה של פרטנר הוא הבמאי שחר סגל יחד עם משרד הפרסום מקאן תל אביב. על העיבוד המוסיקלי המחודש של הלהיט "חרבו דרבו", מנצח המפיק המוסיקלי ג'ורדי, שהתפרסם בשל שיתוף הפעולה המוסיקלי עם סטטיק ובן אל.
בהפקה מושקעת הכוללת 60 רקדנים מתוקים, הצליחה פרטנר להחדיר את המסר המסחרי בצורה היעילה ביותר לצרכנים – פרטנר 5G היא רשת הסלולר המתקדמת והמאובטחת ביותר בעולם.
במסגרת השירות החדשני של פרטנר, לקוחות רשת הסלולר ישודרגו לרשת החדשה ללא עלות ואלו ייהנו ממגוון יתרונותיה: יציבות, אבטחה והצפנה, רציפות, איכות גבוהה של שיחות קול ו-וודיאו וקיבולת גבוהה. זה לא הכל, לקוחות המנויים לחבילות דור 5, ייהנו מחוויית גלישה מהירה וחווית שירות יעילה יותר בעת עומסים.
דבר המשרד
בואו נגיד את האמת, כולנו לא יכולים בלי. בלי שיטוס, בלי שיזוז, בלי שלא ייתקע לשנייה. ועם כל הכבוד לנו – מי שרגיש לזה הרבה יותר אלה הילדים של כולנו, שנולדו לתוך עולם שלא עוצר לרגע. אז הגיע הזמן שהילדים ישמיעו את קולם שנמאס להם מגלישה 'חרבו דרבו' והגיע הזמן להתקדם לפרטנר פרייבט 5G.
בואו נגיד את האמת, כולנו לא יכולים בלי. בלי שיטוס, בלי שיזוז, בלי שלא ייתקע לשנייה. ועם כל הכבוד לנו – מי שרגיש לזה הרבה יותר אלה הילדים של כולנו, שנולדו לתוך עולם שלא עוצר לרגע. אז הגיע הזמן שהילדים ישמיעו את קולם שנמאס להם מגלישה 'חרבו דרבו' והגיע הזמן להתקדם לפרטנר פרייבט 5G.
סיפור מבניית הקמפיין
כשיש כל כך הרבה ילדים, ישר הילדים של כולם במשרד רוצים להשתתף, אז אתם מוזמנים להשתתף בחידון: "זהו את הילד של".
כשיש כל כך הרבה ילדים, ישר הילדים של כולם במשרד רוצים להשתתף, אז אתם מוזמנים להשתתף בחידון: "זהו את הילד של".
האתגר הכי גדול בפרויקט?
לדחות יום צילום עם 60 ילדים רקדנים ו60 הורים נרגשים – כשלילה לפני הצילומים איראן פתחה במתקפת חרבו דרבו על ישראל.
לדחות יום צילום עם 60 ילדים רקדנים ו60 הורים נרגשים – כשלילה לפני הצילומים איראן פתחה במתקפת חרבו דרבו על ישראל.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
חניוווון!
חניוווון!
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
בדרך כלל קשה לגרום לילדים לזכור את המילים – אבל כשזה מבוסס על הלהיט הכי גדול של השנה אין בעיה בכלל.
בדרך כלל קשה לגרום לילדים לזכור את המילים – אבל כשזה מבוסס על הלהיט הכי גדול של השנה אין בעיה בכלל.
דבר הבמאי
היה חרבו דרבו בקטע טוב.
היה חרבו דרבו בקטע טוב.
עוד ב-
קרדיטים
ניהול לקוח: טל ויזניוק, יהל מיכו, ח'דרה ענאבוסי, יובל יעקב, טל אשכנזי
סמנכ"ל קריאייטיב: סיגל עבודי
מנהלי קריאייטיב: אסא קרן, יהונתן טייטל
צוות קריאייטיב: שירן דמרי, קובי לביא
אסטרטגיה: מיכל גלברד, חגי מיכאליס
הפקה: בן ויניק
UM: מור גולד, אור דרור
Mccann Digital: ניצן מאור, איה עזריאל, רותם דידי
סטודיו מקאן
חברת הפקה: POV
במאי: שחר סגל
ניהול לקוח: טל ויזניוק, יהל מיכו, ח'דרה ענאבוסי, יובל יעקב, טל אשכנזי
סמנכ"ל קריאייטיב: סיגל עבודי
מנהלי קריאייטיב: אסא קרן, יהונתן טייטל
צוות קריאייטיב: שירן דמרי, קובי לביא
אסטרטגיה: מיכל גלברד, חגי מיכאליס
הפקה: בן ויניק
UM: מור גולד, אור דרור
Mccann Digital: ניצן מאור, איה עזריאל, רותם דידי
סטודיו מקאן
חברת הפקה: POV
במאי: שחר סגל
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה