שיווק ופרסום

רנואר עושה כבוד לגיבורי המלחמה | פרסומת השבוע

רנואר מעלה על נס הדגל את פצועי המלחמה בקמפיין מושקע תחת הכותרת "לא איבדתי – נתתי". בפרסומת המרגשת של רנואר, משרד הפרסום Avraham מציג את היופי של גיבורי המלחמה ומדגיש כי אלו שלמים עם המראה הייחודי שלהם
אפרת בבג'ני |  5
קמפיין גיבורים רנואר (צילום לירון מור)
במהלך מלחמת חרבות ברזל נחשפנו ללא מעט גיבורים וגיבורות שסיכנו את חייהם בהגנה על המולדת. בקמפיין מרגש תחת הכותרת "לא איבדתי – נתתי", עליו אחראי משרד הפרסום Avraham, רנואר מעלה על נס הדגל את הישראלים והישראליות קטועי הגפיים אשר נפצעו באירועי ה-7 באוקטובר ובעת הלחימה ברצועת עזה. 
לצד הפרזנטורים יעל שלביה, ברק שמיר, אנה זק, טל מורד וידין גלמן, הבחנו באלון קמינר, לוחם יחידת סנפיר אשר נפצע קשה בעת הלחימה בעזה. כתוצאה מהפגיעה בעת הלחימה, נקטעו שתי ידיו, רגלו והוא איבד את עינו.
 
קמינר, שנאלץ להתמודד עם לא מעט מבטים בעקבות מראהו השונה, החליט ליזום מהלך תדמיתי חשוב עבור חבריו פצועי הגפיים ופנה לרשת האופנה בבקשה להרים קמפיין מיוחד עבורם. רנואר אכן נעתרה לבקשתו ולכבוד יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל, הפרסומת פורסמה בכלי התקשורת השונים. 
משרד הפרסום אברהם (Avraham), אשר אחראי לקמפיין של רנואר, הציב לעצמו מטרה ברורה – שינוי תדמית פצועי הגפיים ונכי צה"ל באמצעות האמירה כי גיבורי המלחמה שלמים עם ההקרבה שלהם למען המדינה ושלמים עם המראה הייחודי והיפה שלהם. 
דבר המשרד 
אין ספור התמודדויות המלחמה הזאת הביאה ועוד תביא אל החברה הישראלית, אחת מהן היא ישראלים וישראליות קטועי גפיים שהתרבו במרחב הציבורי. חברת רנואר יחד עם אלון קמינר, אחד הפצועים הקשים מהמלחמה, שמו לעצמם מטרה: לנרמל את המראה ואפילו מעבר לזה, להציג את היופי שבו. לכן היה ברור שהקמפיין צריך להיראות כקמפיין אופנה לכל דבר ועניין, רק עם מסר חשוב שבלתי ניתן להתעלם ממנו: אנחנו כאן, אנחנו לא מסכנים, אנחנו שלמים עם ההקרבה למען המדינה,  אנחנו מלאי ביטחון עצמי וכן, אנחנו יפים. בינינו יש דבר יפה יותר מגיבורים? 

סיפור מבניית הקמפיין 
על אף שיום צילום כזה עלול להיות מורכב, טעון וכבד, שמחנו לעבוד עם חבורה של גיבורים מלאי הומור עצמי. לראות אותם מצטלמים בגאווה מול בני משפחתם הנרגשים על הסט, היה מעורר הערצה והשראה.
האתגר הכי גדול בפרויקט?
האתגר הגדול בקמפיין שכזה הוא בעצם הנושא, שהוא חשוב מאין כמותו אך נדרשת בו רגישות מרובה, גם כדי לא ליפול לקלישאות שיאפילו על המסר וגם לשמר את החיבור לחברת אופנה כך שיראה טבעי ומעצים.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
לא איבדתי – נתתי. אז נתראה בכל מקום. 
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
האווירה שהייתה על סט הצילומים הייתה מדהימה, כולם התגייסו בכל הכוח כדי שיצא התוצר הטוב ביותר. יום הצילום הרגיש כל-כך נוח וטבעי כאילו הגיבורים הם שחקנים ותיקים.
מספר ימי צילום
אחד.
קרדיטים 
לקוח: חברת רנואר
סמנכ"לית שיווק: יפעת פסטרנק
מנהלת פרסום: חן ליפץ
משרד פרסום: אברהם ADV
מנכ"ל: רועי חננאל
סמנכ"ל קריאייטיב: עידן זמיר
קופירייטרים: ניב סלייטר, זואי הורקני
ארט דיירקטור: דן ויינברג
סופרוויזרית: עדי בן חמו
תקציבאית: גל קלאוזנר
הפקה: אורן וולף
במאי: יונתן וייצמן
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    גיבורים אמיתים! רנואר פחות (ל"ת)
    איכות לא מילה רעה 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    כבוד!!!!!!!!??
    מימי 05/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גיבורי ישראל אם לא אתם !? מי אני ???????
    סגור
  • 3.
    כבוד!!
    אני בת בן 05/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גאים בכם! אתם הצד היפה של המדינה! תודה לרנואר שנתנה מקום לזה! נמשיך לקנות אצלכם
    סגור
  • 2.
    ענק
    כבוד 05/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לחברה וליוצרים
    סגור
  • 1.
    מהממים אהובים אלופים שלנו - הישראלים הכי יפים שיש .
    לאה 05/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עוד פרסומות כאלה בבקשה . אנחנו רוצים לראות את הגיבורים שלנו בכל מקום - מרוצים ומגיע להם הכלללל. לעדיהם אין לנו חיים
    סגור