שיווק ופרסום
אסף גרניט הורס רגע רומנטי בקמפיין לאלבר: "באנו להוריד" | צפו
הקמפיין של חברת אלבר בכיכובו של אסף גרניט, זכה בתואר הנחשק "פרסומת השבוע" בזכות הגישה השיווקית החדשה שהוביל משרד הפרסום "ראובני פרידן" תחת הכותרת "באנו להוריד"
בקמפיין משעשע ויצירתי במיוחד בו השף אסף גרניט הורס רגע רומנטי בין בני זוג פוטנציאליים בדייט ראשון, הצליח משרד הפרסום "ראובני פרידן" להזריק לצרכנים את המסר המסחרי של חברת אלבר.
מלבד הפרזנטור הכריזמטי, המהלך השיווקי החדש של חברת אלבר תחת הכותרת "באנו להוריד", מעניק עניין וסקרנות רבה בקרב הלקוחות שתמיד מחפשים שירות זול ואיכותי. בקמפיין החדש של חברת שירותי הליסינג, מעניקה אלבר בשורה של ממש בנוגע למחירי הרכב – עד 40% בשירותי הטרייד אין, המימון, העברת בעלויות ואף על ביטוח הרכב.
דבר המשרד
אלבר באו להוריד את המחירים על הרכבים, ולהוריד את כל הבאלגן של קניית ומכירת רכב. אז באופן טבעי, חיפשנו משהו מוריד, והצגנו להם כמה רעיונות מורידים ממש. אחד מהם, אסף גרניט מוריד לזוג בדייט ראשון, היה המוריד מכולם, בקטע טוב, כמובן.
כבר בחזרות ליום הצילום הרגשנו שיש לנו את הקמפיין הנכון, בזמן הנכון, עם פרזנטור שמרגיש שהטקסט נכתב בול עליו.
אלבר באו להוריד את המחירים על הרכבים, ולהוריד את כל הבאלגן של קניית ומכירת רכב. אז באופן טבעי, חיפשנו משהו מוריד, והצגנו להם כמה רעיונות מורידים ממש. אחד מהם, אסף גרניט מוריד לזוג בדייט ראשון, היה המוריד מכולם, בקטע טוב, כמובן.
כבר בחזרות ליום הצילום הרגשנו שיש לנו את הקמפיין הנכון, בזמן הנכון, עם פרזנטור שמרגיש שהטקסט נכתב בול עליו.
האתגר הכי גדול בפרויקט?
מציאת מסר בולט אך מכירתי בשוק רווי של מתחרים.
מציאת מסר בולט אך מכירתי בשוק רווי של מתחרים.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
באנו להוריד / באתם להוריד.
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
העבודה עם אסף גרניט שגם אלתר על הסט וההרגשה שהסיטואציה לגמרי יכלה לקרות במציאות.
באנו להוריד / באתם להוריד.
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
העבודה עם אסף גרניט שגם אלתר על הסט וההרגשה שהסיטואציה לגמרי יכלה לקרות במציאות.
דבר הבמאים
כשקיבלנו את הפרויקט הייתה שאיפה לסט מתחלף בין מסעדה לסניף. ההצעות הקריאטיביות שלנו היו קצת מורכבות תקציבית. לבסוף, התעקשנו להשאיר איזו הפרעה שהיא בצורת סלטה.
כשקיבלנו את הפרויקט הייתה שאיפה לסט מתחלף בין מסעדה לסניף. ההצעות הקריאטיביות שלנו היו קצת מורכבות תקציבית. לבסוף, התעקשנו להשאיר איזו הפרעה שהיא בצורת סלטה.
ידענו שזה קצת ירים גבה אבל יהיה זכיר. הטקסט השנוי במחלוקת (בקטע טוב) שכתבו ראובני גם מייצר הפרעה קלה ועם הדמות המאוד ביקורתית של אסף גרניט היצירה מתחברת לשלמה ואהובה .
קרדיטים
מנהלת שיווק קבוצת אלבר: קרולין יעקב
מנהל מותג: אור נווה
משרד פרסום: ראובני פרידן
מנכ"ל הקבוצה: זיו קורן
מנכ"לית משותפת: שירי הייסר
סמנכ"ל קרייאיטיב: ליאור נויפלד
פלנינג: שימי גרינפלד
מנהלת לקוחות: אילנה פייסחין
תקציבאית: בר ששון
ארט דיירקטור: חובב סדן
קופירייטר: ינאי וולף
מנהלת הפקה: רינת דבח
מפיקה: עלמה רביב
חברת מדיה דיגיטל: ארלו דיגיטל
במאים: בונמזה - גלעד אבנת וסתיו נחום
חברת הפקה: גוסטבו הפקות
מפיק אחראי: גוסטבו נדל
מפיקה ראשית: לירון עומר
מפיקה בפועל: טליה אנגל
מפיקת פוסט: אלינור אלמגור
מתאמת הפקה: בר זיגדון
צלם: אבי קרפיק
סט דרסר: רחלי לוין
עורך אופליין: סתיו נחום
אונליין: עמרי גורסמן
סאונד: בייסליין
מנהלת שיווק קבוצת אלבר: קרולין יעקב
מנהל מותג: אור נווה
משרד פרסום: ראובני פרידן
מנכ"ל הקבוצה: זיו קורן
מנכ"לית משותפת: שירי הייסר
סמנכ"ל קרייאיטיב: ליאור נויפלד
פלנינג: שימי גרינפלד
מנהלת לקוחות: אילנה פייסחין
תקציבאית: בר ששון
ארט דיירקטור: חובב סדן
קופירייטר: ינאי וולף
מנהלת הפקה: רינת דבח
מפיקה: עלמה רביב
חברת מדיה דיגיטל: ארלו דיגיטל
במאים: בונמזה - גלעד אבנת וסתיו נחום
חברת הפקה: גוסטבו הפקות
מפיק אחראי: גוסטבו נדל
מפיקה ראשית: לירון עומר
מפיקה בפועל: טליה אנגל
מפיקת פוסט: אלינור אלמגור
מתאמת הפקה: בר זיגדון
צלם: אבי קרפיק
סט דרסר: רחלי לוין
עורך אופליין: סתיו נחום
אונליין: עמרי גורסמן
סאונד: בייסליין
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה