רכילות עסקית

אחרי השקעה של 65 מיליון שקל: עדי אשכנזי חוגגת בזארה

קבוצת מליסרון משקיעה 65 מיליון שקל בעופר הקניון הגדול פתח תקווה, כולל בפתיחת חנות הדגל של זארה בישראל. הפרזנטורית עדי אשכנזי והשחקנית גל מלכה הגיעו לטקס ההשקה
מערכת ice |  3
אשכנזי עם סימן טוב ואורולניק (צילום אסף לב)
בכירי קבוצת מליסרון בראשם אופיר שריד, מנכ"ל קבוצת מליסרון, עומר אוגולניק, מנכ"ל קניוני עופר ונעמי סימן טוב, מנכ"ל עופר הקניון הגדול, השיקו יחד עם אושיות אופנה, משפיעניות רשת וסלבס מובילים, פתיחת 7 חנויות חדשות של המותגים הבינלאומיים והמקומיים בקניון הגדול בפ"ת.
מליסרון, שתשקיע 65 מיליון שקל בשדרוג, שיפוץ ופתיחת חנויות חדשות בקניון, חשפה אותן באירוע כשגולת הכותרת היא פתיחת חנות הדגל הגדולה ביותר בישראל של ZARA שנפתחה על שטח של 3,500 מ"ר המתפרסים על קומה אחת. זארה תפעיל לראשונה בישראל קופות אוטומטיות במטרה להפחית את העומס בקופות וכמו כן פתחה לראשונה בישראל מחלקת תינוקות.
חנויות חדשות נוספות בקניון הגדול: CALZEDONIA, NARS, INTIMISSI, ORIGINAL'S, RAZILI.
בין המגיעים לאירוע: השחקנית גל מלכה, הנמצאת בחודש השביעי להריונה, שסיפרה שהיא ובעלה בן רובין מצפים לתינוקת ומיד לאחר הטקס נצפתה במחלקת התינוקות בזארה בוחרת בגדים לבייבי. גם השחקנית והפרזנטורית של קניוני עופר, עדי אשכנזי, ניצלה את האירוע לעשות שופינג לקיץ.
עופר הקניון הגדול בפתח תקווה שהוקם ב-1999 נחשב לאחד משלושת הקניונים המובילים בישראל ומבקרים בו מדי יום כ-25 אלף איש. בקניון כ-220 חנויות של מותגים מובילים ובינלאומיים, ו-12 מפלסי חניה עם 1,850 מקומות לרכבים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אתם רציניים הרי הם יצאו נגדינו ותמכו בחמאס (ל"ת)
    עם ישראל 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ומה עם
    עדי 06/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בזק???
    סגור
  • 1.
    יכולתם לקנות חלק מקניון מי משקיעה סכום כזה
    אלון 06/2024/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    להפוך את משפחת עופר לעוד יותר עשרים
    סגור