דיגיטל וטק

בינה מלאכותית שיודעת מה אתם מרגישים? ההמצאה של החברה הישראלית

פיתוח חדש של Revealense מספק ניתוח מעמיק של מצולמים, בהקלטה או בשידור ישיר, על מנת ליצור "פרופיל התנהגותי". בין השימושים האפשריים: זיהוי דיפ-פייק ושילוב בחדרי חקירות. גם תחום בריאות הנפש עשוי להרוויח, האם בקרוב ה-AI תאבחן אותנו?
מערכת ice | 
אילוסטרציה AI
שוק הבינה המלאכותית ממשיך להתקדם ולהציג חידושים. חברת הסטרט-אפ הישראלית Revealense חושפת פיתוח מבוסס בינה מלאכותית לזיהוי התנהגות של אנשים בסרטוני וידאו. המערכת, הנקראת illuminator צופה בסרטוני וידאו (מוקלטים או בשידור חי) ויכולה להגיע לתובנות מתוך למידה עמוקה. בהודעה שפרסמה החברה לתקשורת היום (שלישי) סיפרו כי המערכת מסייעת למנהלים, חוקרים ופסיכולוגית להגיע להחלטות איכותיות ומדויקות עד 92% לגבי המצולמים. 

צוות הסטארט-אפ Revealense קרדיט צלם: אייל טואג
הטכנולוגיה של החברה בוחנת פרמטרים גופניים שונים ובאמצעותם יוצרת "פרופיל התנהגותי". לדבריי החברה, המערכת מצליחה לזהות את ההקשרים בהם צולם האדם - ראיון עבודה, תחקור, חקירת גורם עוין ועוד. החברה רשמה פטנט בנושא הבינה המלאכותית האתית, תחום שנמצא כרגע בדיון ער, במיוחד לאור התפטרויות רבות בענקית הבינה המלאכותית OpenAI. בתוך המערכת שפותחה בישראל קיימים מודלים המנטרלים השפעות תרבותיות ומספקים תובנות שיווניות ללא קשר לגזע, אזור גאוגרפי ועוד. 
הסטרט-אפ מקווה לשווק את עצמו בתחומי הדיפ-פייק, בריאות הנפש וכמובן ענף הביטחון. בתחום הדיפ-פייק יכולה החברה לזהות סרטוני וידאו מזויפים ולהזהיר מפניהם אנשים ועסקים. בתחום הביטחון, החברה מספקת פתרון לחדרי חקירות. החברה מקווה לסייע בקביעת אמינות של נחקרים. המערכת עשויה לסייע גם בזיהוי ואבחון מצב נפשי בתחום בריאות הנפש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה