משפט

משטרת ישראל חשפה מעבדת סמים ענקית ברמת השרון: 15 ק"ג נתפסו

משטרת ישראל חשפה מעבדת סמים ענקית בעיר רמת השרון, במסגרתה נתפסו כ-15 ק"ג של מריחואנה, והחשוד בהפעלתה, תושב הרצליה בן 56, נעצר. בנוסף, חשפו השוטרים מעבדת סמים בחדר נסתר בעיר חדרה
מערכת ice | 
מעבדת הסמים ברמת השרון (צילום דוברות משטרת ישראל)
במסגרת המאבק של משטרת ישראל בנגע הסמים המהווה מחולל פשיעה משמעותי, ובשיתוף פעולה עם זרוע ויס"מ תל אביב, ביצעו אתמול (שני) בלשי משטרת גלילות של משטרת ישראל חיפוש בדירה ברחוב הטבק ברמת השרון. 
בדירה הופעלה מעבדת סמים הידרו, והשוטרים תפסו 86 שתילים החשודים כסמים מסוג מריחואנה במשקל ברוטו של כ-15 ק"ג וציוד גידול רב לרבות מזגנים, מפוחים, מאווררים, חומרי דישון ומנורות. 
השוטרים עצרו תושב הרצליה בן 56, החשוד בגידול הסמים לחקירה במשטרת גלילות, ותפסו את הסמים הציוד והאמצעים לגידולו. היום תבקש להאריך את מעצרו של החשוד בבית המשפט, כעשר החקירה עדיין נמשכת.
הסמים שנתפסו בחדרה (צילום: דוברות משטרת ישראל)
בנוסף על כך, הודיעה משטרת ישראל כי פעילות מודיעין מוצלחת של בילוש תחנת חדרה הובילה לאיתור ותפיסה של מעבדת סמים בחדר נסתר בעיר חדרה. במעבדה נתפסו סמים וכן ציוד להכנת סמים שהוחרם על ידי בלשי תחנת חדרה של משטרת ישראל אשר חולטו על ידי יחידת החילוט. ממשטרת ישראל נמסר בנוגע לתפיסה כי החשודים בהפעלת המעבדה נעצרו והחקירה בעניינם נמשכת.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה