משפט

הפרקליט הפלילי הבכיר נעצר: החשד - הבריח סמים לכלא

שיתוף פעולה פורה בין משטרת ישראל לשב"ס הוביל למעצרו של החשוד, בשנות החמישים לחייו. בתחנת נשר הצטברו ראיות הקושרות את החשוד למעשים המיוחסים לו בחקירה. עורך הדין מייצג חשוד המשתייך למשפחת פשע מוכרת מאוד
מערכת ice |  1
סמים-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
בשעות הצהריים (ראשון) בפעילות משותפת של תחנת המשטרה בנשר מחוז חוף ושב"ס נעצר עורך דין בחשד כי הבריח סמים לבית המעצר קישון. שיתוף פעולה פורה בין משטרת ישראל לשב"ס הוביל למעצרו של החשוד בשנות החמישים לחייו כחשוד במעשה ובתחנת נשר הצטברו ראיות הקושרות את החשוד למעשים המיוחסים לו בחקירה. 
עורך הדין מייצג חשוד המשתייך למשפחת פשע מוכרת ומטופלת חקירתית על ידי המשטרה. תחנת נשר קיבלה את כל האישורים הנדרשים לצורך ביצוע מעצרו של עורך הדין והחקירה כנדרש.  "משטרת ישראל תמשיך בשילוב זרועות חקירתי עם שרות בתי הסוהר במטרה למנוע הברחת סמים לתוך כותלי בתי הכלא", נמסר בהודעת המשטרה.
מהמשטרה נמסר כי החקירה עודנה נמשכת. דו"ח שהוכן בשנת 2019 באגף החקירות והמודיעין של המשטרה, טוען כי כי שבעה ארגוני פשיעה חשובים פועלים במגזר הערבי בישראל. הדבר כולל חמישה ארגונים ושתי כנופיות. הגופים ניצלו את הוואקום שיצרה "פרשת 512" שבה הופללו מרבית ראשי ארגוני הפשע בישראל. נכון לשנת 2016, ההכנסות של ארגוני הפשיעה בישראל מוערכות בכ-50 מיליארד שקלים בשנה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא חשוב מיהוא הפרקליט מה שכן צריך
    אבי 06/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה שכל בוקר להכות בו בחדר אטום שלא ישמעו אותו ולשבור לו בוקר בוקר את העצמות עד שיגיע לנשימותיו האחרונות אחרת לא ילמד
    סגור