קריירה ולימודים

הישג למנכ"לית וולט ישראל: זה הג'וב העולמי הבכיר שתקבל

ליאור אשכול, שמנהלת את פעילות Wolt בישראל מאז 2020, תקודם להנהלת החברה הגלובלית ותהיה אחראית על פעילות בשווקים אסטרטגיים של Wolt בעולם, ביניהם ישראל
מערכת ice |  3
ליאור אשכול (צילום אסף קרלה)
מנכ״לית Wolt ישראל, ליאור אשכול (37), תקודם בקרוב לתפקיד בהנהלה הגלובלית ותהיה אחראית על הפעילות בשווקים אסטרטגיים של Wolt בעולם, ביניהם ישראל. אשכול נכנסה לתפקיד באוקטובר 2020 במקומו של אמרי גלאי שהקים את פעילות החברה בישראל ב-2018 וכיום משמש כסגן נשיא Wolt העולמית. אשכול תסיים את תפקידה כמנכ״לית Wolt ישראל בתקופה הקרובה וימונה לה מחליף.
בעת כניסתה של אשכול לתפקיד, החברה פעלה באזור גוש דן ובעיקר בתחום המסעדות. בשנים האחרונות חברת Wolt הפכה להיות אחת החברות הצומחות והמשמעותיות בכלכלה הישראלית, שמחברת באמצעות פלטפורמה טכונולוגית בין מאות אלפי לקוחות פעילים, 8,000 בתי עסק, וכ-20,000 שליחים עצמאיים שפעילים בWolt. לפלטפורמה שותפים כיום אלפי עסקים קטנים ובינוניים מדי יום, ורשתות הקמעונאות והמזון המובילות בישראל כמו קבוצת פז, שופרסל, קבוצת פוקס, ויקטורי ועוד. 
ביוני 2021 השיקה Wolt לראשונה את סופר יודה באפליקציה, ומאז התרחבה משמעותית בעולמות הסופר עם רשתות מובילות כמו שופרסל, ויקטורי, טיב טעם, רמי לוי בשכונה, מחסני השוק ועוד. כמו כן התרחבה פעילותה של Wolt עם בתי מרקחת כמו גוד פארם ו-Be, כולל תרופות ללא מרשם. כיום כל הזמנה שלישית בWolt היא ריטייל, ממגוון רחב של תחומים הכוללים ספרים, צעצועים, דברי בית, פרחים, מאפיות, קצביות ועוד. בשנה האחרונה אף הושקו חנויות אופנה בWolt, כולל שת"פ עם קבוצת פקטורי 54 ושירות החזרות בגדים באמצעות שליח, מבית הלקוח לחנות. 
אשכול והצוות בישראל הרחיבו את פעילותה של Wolt אל מחוץ לגוש דן, תחילה לערים הגדולות ירושלים, חיפה, באר שבע, ובהמשך לשאר חלקי הארץ. כיום Wolt זמינה לכ75% מאוכלוסיית ישראל מקרית שמונה ועד אילת, שהושקה בפברואר האחרון לקראת חזרת התיירות הישראלית לעיר. בינואר התרחבה Wolt לנצרת, ובכך סימנה את כניסתה לחברה הערבית עם אפליקציה ושירות לקוחות בשפה הערבית. 

בהתאם להתרחבות העסקית והגיאוגרפית של החברה, גדל מטה החברה ושירות הלקוחות באופן משמעותי והחברה בישראל מונה כיום כ-1,300 עובדים בארבעת משרדי החברה בתל אביב, ירושלים, חיפה ואילת. 
חברת Wolt העולמית נוסדה ב-2014 בהלסינקי, פינלנד, ומאז התרחבה ל-28 מדינות, בעיקר באירופה, ובהן: גרמניה, הונגריה, דנמרק, שבדיה, יוון, קפריסין, גיאורגיה ויפן. ביוני 2022 הושלמה מכירתה של Wolt לחברת DoorDash, מובילת השוק האמריקאית בתחום, הנסחרת בנאסד״ק. Wolt משמשת כיום הזרוע הבינלאומית של החברה הממוזגת תחת השם DoorDash International וכוללת את 28 השווקים של Wolt ושלושת השווקים הלא אמריקאיים של דורדאש בקנדה, אוסטרליה וניו זילנד.
אשכול תקודם לתפקיד בהנהלה הגלובלית של Doordash International ותהיה אחראית על פעילות בשווקים אסטרטגיים של Wolt בעולם, ביניהם ישראל.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אפשר לחשוב מה הי תקבל
    חברה משכרי 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנכלית וולט אפשר לחשוב מה הי תקבל קידום שה מנכלית וולט אולכת ולא נישארת מה יצא מיזה ביחלל עצוב לשמוע שה מנכלים אולכים לא לניגוד לרצונם וולט זה ממש עצוב
    סגור
  • 1.
    עושה התפטרות המונית .. היא דאגה לעצמה ..
    במקום השליחים הייתי 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין אמונה באשכנזים
    סגור
  • אז עדיף מרוקקים על אשכנזים? (ל"ת)
    טמבלון 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור