כסף וצרכנות

חברת "Wolt" בבשורה אדירה למשתמשים: השירות החדש שיוענק ללקוחות

חברת וולט מגיעה לעוטף עזה: פלטפורמת המשלוחים תעניק שירות רחב גם עבור תושבי עוטף עזה. עד סוף הקיץ, החברה שואפת להשיק את פעילותה בשדרות, נתיבות ובכ-30 יישובים וקיבוצים נוספים הממוקמים בצפון הנגב ובנגב המערבי
מערכת ice |  3
וולט (צילום shutterstock)
לאחרונה הכריזה חברת Wolt  כי היא משדרגת את היקף השירות שלה לצרכנים. בהודעה הרשמית שפרסמה, ציינה Wolt כי היא מאחדת את פעילותה בערי תל אביב והרצליה כך שהלקוחות יוכלו להזמין מבתי עסק בערים נוספות. היום (חמישי) נודע כי אפליקציית המשלוחים הפופולרית שואפת לקדם מהלך מעניין נוסף. 
על פי הפרסום של אתר "ynet", אפליקציית המשלוחים הפופולרית, תחל להעניק שירות רחב גם עבור תושבי עוטף עזה. עד סוף הקיץ, החברה שואפת להשיק את פעילותה בשדרות, נתיבות ובכ-30 יישובים וקיבוצים נוספים הממוקמים בצפון הנגב ובנגב המערבי. 
לצד אותו מהלך מעניין שאותו מעוניינת חברת "וולט" למממש באופן מלא, פלטפורמת המשלוחים הפופולרית מציינת כי מספר היישובים שלהם היא תעניק שירות תלוי בהתפתחות המלחמה והחלטת הממשלה. כלומר, זו תעניק שירות משלוחים לתושבי היישובים הממוקמים בצפון הנגב ובנגב המערבי במידה ויוחלט כי התושבים יחזרו לעוטף עזה. 
בכדי לקדם את המהלך של  "וולט", בכירי החברה נפגשו לאחרונה עם מספר ראשי רשויות בעוטף עזה. כזכור, בחודש פברואר האחרון נודע כי חברת "וולט" השיקה את שירות המשלוחים שלה באילת, יחד עם כמאה מסעדות וחנויות שונות. לצד השירות שהחברה מעניקה, וולט מעוניינת לכלול עשרות חנויות ומסעדות שונות ואף מכריזה כי תעניק שלל הטבות לצרכנים ושיתוף פעולה עם עסקים באזור. 
"ב-Wolt בחרו להשיק את השירות בעוטף דווקא עכשיו, מתוך כוונה להביא בשורה כלכלית וצרכנית לתושבים, לעסקים ולשליחים שנמצאים באזור. המטרה היא להגיע גם למושבים והקיבוצים, ובחברה בודקים כרגע את מפת היישובים ובוחנים אפשרות להגיע גם לכפר עזה ולבארי", כך מסרה חברת וולט לאתר "ynet". 
כאמור, בשבוע שעבר הכריזה וולט כי היא מאחדת את השירות בערים הרצליה ותל אביב ומאפשרת ללקוחות להזמין מבתי עסק שונים. לטענת הנהלת החברה, אותו מהלך מהווה בשורה חשובה עבור הלקוחות והוא יאפשר לעלות את מבחר האפשרויות שלהם בלמעלה מ-30%. 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הבשורה האדירה תהיה כשיסגרו את וולט. (ל"ת)
    מבשר 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אם לאנשים היה שכל וולט לא הייתה קיימת
    וולט לשעבר 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שליח וולט מנוצל עם מחירים בדיחה,וולט לא משלמת לו סוציאלי אפילו לא נסיעות,לוקחת את רוב הכסף אבל הוא לא שכיר ,הכל עליו העבודה הקטנוע הדלק התיקונים והבלאי,וכמובן שוב,פנסיה חופש מחלה אין,60 שקל לשעה בוולט מקבילים ל24 שקל של שכיר בעבודה רגילה עם סוציאלי ללא הוצאות
    סגור
  • 1.
    השלחים שלהםעברייני תונועה שמסכנים את משתמשי הדרך (ל"ת)
    1234 06/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור