כסף וצרכנות

ניר ברקת על המלחמה ביוקר המחייה: "מהפכות גדולות לא קורות ביום"

שר הכלכלה ניר ברקת, מקדם מזה תקופה ארוכה את רפורמת "מה שטוב לאירופה טוב לישראל", וכעת הוא טוען כי "אנחנו מתקדמים לקראת האישור שלה בהסכמה רחבה של הקואליציה והאופוזיציה יחד". אז מה אומרת אותה רפורמה, כמה כסף היא באמת עשויה לחסוך לכם והיא היא בכלל תצא לפועל בסופו של דבר? צפו בהבטחות של ברקת
מערכת ice |  1
ניר ברקת, שר הכלכלה (צילום צילום מסך מתוך רשת MSNBC)
שר הכלכלה ניר ברקת, מקדם מזה תקופה ארוכה את רפורמת "מה שטוב לאירופה טוב לישראל", במטרה להילחם ביוקר המחייה בישראל דרך ייבוא זול של מוצרים מאירופה לישראל. אתמול (שני) דיבר ברקת בהודעה מצולמות והתייחס לנושא הרפורמה שעדיין לא קודמה, וטען כי ייקח עוד זמן, אך לטענתו היא מתקרבת לאישור האופוזיציה והקואליציה יחדיו.
בקרת אמר בפתח דבריו: "מהיום שנכנסתי לתפקיד שר הכלכלה אני עובד על מהפכת מה שטוב לאירופה טוב לישראל. מהפכה שתשפיע על הכיס של כולנו. מהפכות גדולות לא קורות ביום אחד, הן לוקחות זמן ותודה לאל, אנחנו מתקדמים לקראת האישור שלה בהסכמה רחבה של הקואליציה והאופוזיציה יחד. מהפכות גדולות עושים יחד!".
ברקת המשיך: ״עד שהיא תאושר סופית בכנסת, אנחנו עוברים תהליך של הסדרת החוק בוועדת הכלכלה ובוועדת הבריאות. אנו מגיעים להסכמות רחבות כי זה משפיע על כולנו. אנחנו פועלים לקבל גיבוי מהייעוץ המשפטי בממשלה וגם בכנסת וממש בקרוב - נסיים את החקיקה והיא תעלה להצבעה בקריאה שנייה ושלישית בכנסת".
ברקת הוסיף והסביר: "כשהרפורמה מה שטוב לאירופה טוב לישראל תעבור, יהיה ניתן לייבא עשרות אלפי מוצרים זולים מאירופה מבלי שיידרשו לעצור בנמל, מבלי החובה לעצור במכון התקנים. התחרות תיפתח בהיקפים שמדינת ישראל רק מתפללת אליה".
לסיום אמר ברקת: "כשנכניס תחרות אמיתית לשוק, זה גם יהיה מענה לריכוזיות המופרזת במשק, והתחרות תוביל לירידת מחירים. כמה ירידת מחירים? לפי הערכות, כל משפחה תוכל לחסוך כ-500 שקלים בחודש ו-6,000 שקלים בשנה! אז זה אמנם לוקח זמן, וגם יש לנו מלחמה שעיכבה מעט - אבל אחרי עשרות שנים מהפכת היבוא לישראל יוצאת לדרך! כי מה שטוב לאירופה - טוב לישראל!". צפו בתיעוד:
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עובד?
    עמליה 07/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    על מי? עלינו? לא עלי. יצאתם ל 3 חודשי פגרעעעע. תתפטר/ו. יוקר המחיה מרקיע שחקים. מתי קנית בסופר/ירקניה בפעם האחרונה? נסו לחיות ולהתקיים מקצבת אזרח ותיק.
    סגור