טלוויזיה

אילנית לוי נשברת בדמעות בשידור חי. "תחפש את המילים"

אחרי הביצוע המהפנט של אלין גולן לשיר "אין לי מקום", אילנית התקשתה להשאר רגועה והחלה לבכות, המגישה שלצדה גלית גוטמן אמרה: "בזמן שאילנית תחפש את המילים, אני אגיד תודה רבה לאלין גולן ששרה את השירה הזה"
מערכת ice |  2
אילנית לוי (צילום שי הנסב)
דמעות באולפן של גלית גוטמן ואילנית לוי היום (שישי) זאת לאחר שפתחו את השידור בביצוע מרגש של אלין גולן, בתה של אילנית יחד עם אייל גולן, לשיר "אין לי מקום" שבקליפ שלו אף לקחה חלק מיכל לובנוב, אשתו של אלכס לובנוב ז"ל שנרצח בשבי בשבוע שעבר וגופתו הובאה מעזה.
אחרי הביצוע המהפנט של אלין, אילנית התקשתה להשאר רגועה והחלה לבכות, המגישה שלצדה גלית גוטמן אמרה: "בזמן שאילנית תחפש את המילים, אני אגיד תודה רבה לאלין גולן ששרה את השירה הזה".

גוטמן הדגישה בפני הצופים: "הוא נכתב כתקווה לחזרת החטופים, נקדיש את השיר לזכרו של אלכס לובנוב ושל שאר החטופים", כשהיא מונה את שמם של ששת הנרצחים במנהרות שהוחזרו השבוע כגופות ואילנית אמרה בדמעות: "זכרונם לברכה"
לובנוב עבד כמנהל הבר במסיבת נובה וממנה נחטף לעזה ב-7 לאוקטובר, יום פריצת מלחמת 'חרבות ברזל' בזמן שאשתו מיכל הייתה בחודש הרביעי להריונה. במשפחה קיוו שיקרה נס והוא ישוב, אבל בשבוע האחרון קיבלו את הבשורה המרה מכל.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מאז החיבור עם גלית גוטמן לא צופה יותר. מפחדת להביע דע
    צופה לשעבר 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נהפכה לחיילת של גלית גוטמן
    סגור
  • 1.
    גלית
    א.ש.ל 09/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גלית מוצצי דם גוטמן הזקנה הבלה עדיין מסריחה לכם את האולפן? לא יאומן הייתי בטוחה שפיטרו את הקרחון הדוחה הזה
    סגור