קריירה ולימודים

כ-30 עובדים יפוטרו מיצרנית הציוד הרפואי טוטנאור

נראה כי אנחנו בעיצומו של משבר בענף התעשייה. כ-30 מעובדי חברת הציוד הרפואי טוטנאור יפוטרו בימים הקרובים. הפיטורים מצטרפים לפיטורים נוספים במשק
מערכת ice |  1
פיטורים (צילום יחצ)
אחרי גל הפיטורים בהיי-טק נראה כי גם ענף התעשייה חווה גל פיטורים. חברת הציוד הרפואי למעבדות ולמוסדות רפואיים טוטנאור תפטר בימים הקרובים כ-30 מעובדיה באתר הפעילות המרכזי שלה בבית שמש. לחברה ישנם כ-800 עובדים ברחבי העולם כאשר מחציתם עובדים בארץ.
"צעדי ההתייעלות שננקטים הם חלק מהתפתחות החברה במטרה להגדיל את כושר התחרות שלה", נמסר מהחברה לכלכליסט. "לאחרונה החברה קיבלה אישור מה-FDA לשיווק של מוצר מוביל וביחד עם השקעות גדולות ברובוטיקה ובמחקר ופיתוח היא תמשיך להוביל בחדשנות בתחום פעילותה".

למרות הפיטורים, בחברה, אשר נמצאת בשליטת קרן פורטיסימו בראשות איש העסקים יובל כהן משנת 2017, מדגישים שאת שנת 2022 הם סיימו עם שיא במכירות.
הפיטורים הללו אינם מגיעים משום מקום. רק בימים האחרונים העריכו בהתאחדות התעשיינים שכ-10% מכוח האדם בענף, לפחות כ-50 אלף עובדים, חשופים לסכנה פיטורים במידה ולא יהיו צעדים נרחבים לשיפור הפריון וכושר התחרות של התעשייה.
כאמור, רק לאחרונה מספר מפעלים בישראל הכריזו על פיטורים עובדים נרחבים כאשר ההודעה המרכזית שבהן הייתה של פראט אנד וויטני האמריקאית שהודיעה שעד שנת 2025 תסגור את מפעל טכנולוגיית להבים שליד נהריה ותפטר את 900 עובדיה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    החזירים לא מחלקים בונוסים (ל"ת)
    חברה פח 10/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור