קריירה ולימודים

אברי גלעד נזכר: כך בנותיו שיפרו את האנגלית שלהן

לא סומך על מערכת החינוך? אברי גלעד מספר כיצד בנותיו שיפרו את האנגלית שלהם, לא תודות למערכת החינוך, באמצעות אפליקציה המקשרת עם מורים לאנגלית המגיעים מהפיליפינים
מערכת ice |  2
אברי גלעד (צילום פייסבוק/ אברי גלעד)
לימודי הליבה על הפרק. בימים בהם מוקמת הממשלה החדשה ומשרד החינוך יראה כפי שלא נראה מעולם, הפחד של ציבור רחב ממחסור בשיעורי אנגלית ומתמטיקה הופכים לממשיים. גם ככה אחד הקשיים של מערכת החינוך, במתכונתה הנוכחת, הוא תלמידים שמסיימים תיכון כאשר האנגלית אינה שגורה בפיהם ברמה מספקת.
"שמעתי השבוע נאום באנגלית של איש ציבור ממש בכיר, לא משנה מי. זה היה מביך ברגעים היותר טובים, ומזעזע ברגע השפל", כתב אברי גלעד בטורו בישראל היום. "האיש עמד מול קהל אמריקני וצירף הברות שאינן מתחברות למילים שאינן קיימות".

הנאום הזכיר לגלעד ראיון עם צעיר שפיתח אפליקציה ללימוד אנגלית. האפליקציה מקשרת בין מורים ומורות מהפיליפינים לתלמידים ישראלים. המטרה? לימודי אנגלית, ממורים ממדינה בה האנגלית היא אחת מהשפות הרשמיות, במחיר זול משמעותית ממורה פרטי בארץ.
"מה שיפה פה זה ש-16 השקלים לשיעור, שבשבילנו הם סכום פעוט, בפיליפינים נחשבים לסכום נהדר שמאפשר למורה להישאר עם משפחתה שם ולא לצאת מארצה לחפש פרנסה בעולם בטיפול במבוגרים או בניקיון", כתב גלעד. אז האם נמצא הפתרון לשיפור האנגלית ללא התלות במערכת החינוך?
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    להתנדב בבית אבות הרבה אנגלו סקסים בודדים
    yarden 12/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מניסיון התנדבתי עם הרבה סיפוק ושיפרתי את האנגלית הלוואי ומשרד החינוך יאמץ
    סגור
  • 1.
    נו ואיך אני מגיעה אליהן, מה הקישור, אפליקציה (ל"ת)
    רעיה 12/2022/17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור