תקשורת ומדיה

אברי גלעד על הפרדת נשים: "אני מקבל שהפרדה טובה"

אברי גלעד בעד הפרדת נשים. לטענתו, בעת לימודים, אף מתמטיקה, נוכחותן יכולה להסיח את הדעת, אך מציע פתרון חדש: "באירוע בהפרדה יקבלו הנשים את החלק הקדמי"
מערכת ice |  2
אברי גלעד (צילום פייסבוק/ אברי גלעד)
הממשלה החדשה שתקום תהיה בעלת כמות לא מבוטלת של דתיים וחרדיים וכתוצאה מכך ההפרדה בין נשים לגברים עולה על הפרק. בהפרדה המקובלת, הגברים מקבלים את המקום הטוב, מקדימה, ואילו הנשים מודרות ומקבלות את המקומות הפחות טובים.
בעוד ישנם לא מעט הדוחים את האפשרות לקבל את האפשרות בה ההפרדה תהיה מקובלת, אברי גלעד, בטור שישי שלו בישראל היום, מציע אלטרנטיבה אחרת. "יש לקבוע כי באירוע בהפרדה יקבלו הנשים את החלק הקדמי, ליד הבמה או במוקד של האירוע, והגברים את האחורי", כתב.

"הכי אני מתעב אנשים שרוממות הבורא בגרונם, ושליטה בזולת מטרתם... כזאת חשובה לך הפרדה, גבר? הפרד עצמך, אל תרחיק את האישה", קרא גלעד לתומכי ההפרדה. גלעד עצמו, תומך בהפרדה בתחומים שונים וזאת שישנם מקרים בהם לימוד מעורב גורר את השיח למציאת חן ולא לאמת.
הוא מסיים את דבריו בתקווה כי "מתפלל שתקום תנועה מלמטה של נשים שדורשות את הכיסאות המובחרים, או לפחות שווים", אך מזכיר כי "אסור לכפות שינוי על הדתיים, אבל חייבים לדרוש שוויון בתוך ההפרדה. זאת האג'נדה החדשה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ואם אתה רואה אותן מאחורה זה לא משבש אותך? אידיוטי (ל"ת)
    אבאניבי 11/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    זה כל העניין
    me 11/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    העניין שהגברים לא יסתכלו על הנשים . אם יהיו מקדימה לא עשינו כלום
    סגור